Direktlänk till inlägg 3 september 2008

Ditten och datten!!

Av Goodguy - 3 september 2008 21:31


Det går alldeles lysande nu för tiden!! Att VAKNA runt 07.00-08.00


Oooh ja.. Jag lälskar det.. Just det.. Lälskar... Vete fan vad det är för känsla men den är helt bäng iaf :) Hur ska detta gå nu.. Mina otroligt lälskade arbetspolacker kommer lämna mig.. Lämna mig i ensamhet.. De som blivit min väckarklocka i min *snyft* ensamhet..


Hur ska jag *host* klara mig utan dom.. Deras skrockande brööölande!! Något i stil med (som det låter på morronen..) Schabelibaaoooboa!! skreeech skrochs.. !!!  JAJA !! Jag vet väl att det låter helt konstigt.. Men livet är inte alltid förståligt heller..

Undrar hur många ggr under,  i stort sett hela sommaren jag vaknat av den där... RRRRRRRR!!!!!!  Borren som skär in i märg och ben.. Jaja förutom när de hade typ semester på några veckor.. Det där backljudet av en vibrerande lastbil mmm.. Eller den där dagen när jag trodde jag vaknade på fest och jag reste mig så snabbt så ena ögat stöp ut *snyft*


Haha gick du på den lätta ;)


 Ok jag trodde jag vaknade på fest iaf.. Vilken fest alltså, efterfest halvvägs ner i en toalett.. Nej fan det kändes det inte alls som.. Nu ljuger jag.. Det kändes mer som jag låg på ett dansgolv och skakade.. Jag har kört med öronproppar under större delen av sommaren.. Helt fantastiskt faktiskt :)  Kinda turns me on :) Ehh not :)


Men en annan sak som är fantastisk.. Det måste vara att dessa arbetsmyror till polacker jobbar månd-lördag..  Måste köra från minst 7 till 8 elr 9 på kvällen.. Underbart.. !!  Alltid sällskap :) Jag är ju så ehh ensam *snyft* 


Tack kära polackbröder.. Känns som ni är min familj nu.. Undrar om jag ska gå ut och säga det till dom?? .. Så klart får jag rappa fram det på skön amerikanska.. Yo yo brothas... Feels lika ya ma family.. OHH ouhh!!  Faaaamilyyy!!! :)


 Sen ska jag lägga några sköna moonwalk moves.. De skulle bli skitimpad av mig och bjuda mig på polsk frukost.. Frukost i ett avsågat oljefat, grillad i ett eldhav av naturligtvis då eld.. (coolt!)Och bistra sköna skrockande polacker som satt i ring och dansade kosack dans.. Hell det kanske är ruski de gör det i :) Då kunde jag köra en fet steppdans för dem och hoppa in i mitten och bli polackernas självutnämnde ledare.. LÅter helt normalt och troligtvis genomförbart ;)


Jag skulle genast ge order om att avbryta helvetesarbetet som de stackarna tvingas utföra.. De hatar det säkert.. Allt bankandes, borrandes och alla andra konstiga ljud som jag inte ens har ord för.. De skulle självklart göra genast som jag sa till dem och åka på spa resa resten av sina liv.. För de lär ha tjänat fett med cash på sina jobb.. Alla svenska arbetsgivare lär ge speciellt polska arbetare extra cash i fickan..


Hmm nahh fuck.. De gör nog tyvärr inte det.. Jag är jävligt skeptisk till när polacker arbetar i stort sett hela dygnet varje dag.. Jag kanske bara är fördomsfull nu. Det känns som när företag hyr in polacker eller människor från övriga europa för antagligen 0 och ingenting så är det inget vidare.. Blargh alltså.. Hoppas inte det men ahh.. Elr hur..


Jaja jag lär inte bli ens bundis med polackerna och jag vete fasen om jag ens skulle ha så mycket gemensamt med dem heller.. Det var nog mest bullcrap jag hasplade ur mig förut :)


Jaja de har slitit utav H-E iaf.. Cred för det.. Cred för att jag inte är gråhårig och halt efter denna sommaren med :)


Buuuhja!! 


See ya :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Goodguy - 28 november 2010 23:16


   Världens slemmigaste man?!?   Jag kikade in här av en slump och till min förvåning är det folk som tydligen läser min blogg forftarande fast jag inte skrivit på ett år hmm hur går det ihop egentligen, och vilka är de som läser?!? Göbbgurr...

Av Goodguy - 29 oktober 2009 20:35


   Tiden står stilla och allt runtomkring verkar som en dimma. Varför blev det så här morfar, varför togs du ifrån oss. Vi som älskar dig såsom jag vet att du älskar oss. Jag förstår det inte, jag vill inte förstå. Du har inte fått leva...

Av Goodguy - 29 augusti 2009 01:54

  Har du känt på dina känslor någon gång?   Jag gör det just nu..   Mina ögon är suddiga och en varm dov känsla trycker lite lätt i dom, jag sluter dom och öppnar för att se om det är någon skillnad.. Nepps det var det inte, det enda jag la märke til...

Av Goodguy - 23 augusti 2009 22:49

  Det är mycket i hjärnan nu =)   Saker jag funderat lite på idag..   Grejen med min gamla blocket annons dök upp idag igen, det känns helt otroligt att det inte är en dröm utan faktisk verklighet.. Jag hade en annons ute för flera månader sen som j...

Av Goodguy - 23 augusti 2009 14:25

  Grannar alltså, vad i hela helvete har dom för problem haha =)   Det enda jag önskar är lite vackra kvinnor som är trevliga och ler åt mig.. Det är allt men neeeej det är ju för mycket begärt.. Okej jag har haft grannar som ler åt mig och visst dom...

Ovido - Quiz & Flashcards