Direktlänk till inlägg 25 juli 2009

That shit wont fly!

Av Goodguy - 25 juli 2009 02:02


Gör du saker du vet att du inte borde göra?


Det gör inte jag :P


Kör du bil i 140kmh när du precis haft vattenplaning i 70kmh? Inte jag =)


Sitter du uppe tills klockan är dags att gå upp igen och ögonen går igen på dig? Inte jag =)


Kör du bil i 3 timmar och var kissnödig ifrån start, men vägrar stanna och wir wie!! För att du vill testa en timme till och se om du har bra psyke nog att hålla tillbaks allt sunt förnuft och kroppsliga mekanismer som säger annat? Inte jag =)


Bokar du tvättid när du måste tvätta och går över till grannen för att låna tvättmedel mitt i natten för att sedan inte orka upp och tvätta? Inte jag =)


Skippar du att handla i en affär du gillat bara för att det sitter en tjötröv i kassan som du är livrädd för? Inte jag =)


Funderar du på om det är en bra idé att gå upp idag eller om du sa sova en dag och en natt till för att se om det känns annorlunda dagen efter? Inte jag =)


Springer du ut mitt i natten i kalsonger när en pundare försöker sno din bil och jagar efter bilen och pundaren men inser efter ett tag att bilen kör fortare än du springer? Inte jag =)


Har du blivit attackerad av en pitbull instängd i en låst lokal? Inte jag heller =)


Har du kört förbi en folksamling som står runt en gubbe, klivit ur bilen och dragit en filt över stackaren och sen insett att han är död och tar med dig filten igen? Inte jag heller =)


Har du och två av dina kompisar rakat er en varm sommar och av slump råkar ha svarta kläder på er, av en slump råkar ni befinna er i Tyskland och blir konstigt bemötta och sen listar ni ut att de tror du och dina kompisar är nynazister? Inte jag heller =)


Har du råkat förlova dig med din partner av misstag och sen vart tvungen att förlova dig för att du inte hade hjärta att säga vilket enormt missförstånd som skett? Inte jag heller =)


Har du råkat lura din väns bror att han ska bli pappa med en tjej han varit med? Inte jag heller =)


Tränat flera gånger och blivit liggandes efter och kämpat för att inte kräkas eller dö haha? Inte jag =)


Slagits ur repen i en boxningsring av en dubbelt så stor dubbelt så duktig boxare? Inte jag =)


Ställt upp i ett Europamästerskap i submissonbrottning med en skadad axel och en fungerande arm utan att ha rört dig ifrån soffan på 2 månader bara för att du tror att det är en kul grej? Inte jag =)


Blir du stalkad av din kompis förra psyko ex överallt där det går? Inte jag heller =)


Goodnight Sweden ;)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Goodguy - 28 november 2010 23:16


   Världens slemmigaste man?!?   Jag kikade in här av en slump och till min förvåning är det folk som tydligen läser min blogg forftarande fast jag inte skrivit på ett år hmm hur går det ihop egentligen, och vilka är de som läser?!? Göbbgurr...

Av Goodguy - 29 oktober 2009 20:35


   Tiden står stilla och allt runtomkring verkar som en dimma. Varför blev det så här morfar, varför togs du ifrån oss. Vi som älskar dig såsom jag vet att du älskar oss. Jag förstår det inte, jag vill inte förstå. Du har inte fått leva...

Av Goodguy - 29 augusti 2009 01:54

  Har du känt på dina känslor någon gång?   Jag gör det just nu..   Mina ögon är suddiga och en varm dov känsla trycker lite lätt i dom, jag sluter dom och öppnar för att se om det är någon skillnad.. Nepps det var det inte, det enda jag la märke til...

Av Goodguy - 23 augusti 2009 22:49

  Det är mycket i hjärnan nu =)   Saker jag funderat lite på idag..   Grejen med min gamla blocket annons dök upp idag igen, det känns helt otroligt att det inte är en dröm utan faktisk verklighet.. Jag hade en annons ute för flera månader sen som j...

Av Goodguy - 23 augusti 2009 14:25

  Grannar alltså, vad i hela helvete har dom för problem haha =)   Det enda jag önskar är lite vackra kvinnor som är trevliga och ler åt mig.. Det är allt men neeeej det är ju för mycket begärt.. Okej jag har haft grannar som ler åt mig och visst dom...

Ovido - Quiz & Flashcards