Direktlänk till inlägg 29 december 2008

Historier du kan kissa på dig av..

Av Goodguy - 29 december 2008 01:00


Jag ska nu berätta en sann historia som kommer hypnotisera dig och när du sover som djupast kommer du kissa på dig..


Du kommer kissa på dig i natt! Det är sant, du kommer inte kunna motstå att kissa på dig.. Repetera dessa små ord för dig själv nu *du måste göra det 5 gånger så du hör din egen röst*


Wissekisse mitt i natten i den djupaste sömn, misse kisse tisse lissen inget du göra kan.. Smiss kiss fniss..


Läste du inte exakt så som jag sa nu så kan du slappna av, men gjorde du som jag sa så kommer du oundvikligen att kissa på dig.. Tror du mig inte så vet du vad du ska göra för att syna mig.. I DARE YOU :)


Okej nu till historien som naturligtvis kommer hanlda om just... KISS..


En "vän" till mig råkade som liten kilt ut för en underlig händelse.. Min vän var hela 14 år gammal och hade en helkväll som naturligtvis inte var hemma med saft och kakor som denna fina yngling.. Min vän alltså :) Då inte hade, utan i stället så provade min vän det genomskinliga eldvattnet som var bättre och way more cool än saft och kakor..


Min vän var på ett ungdomsdisco som faktiskt hade ungefär 900 besökare så det var en så kallad höjdpunkt i denna fjunige ynglings liv.. Massor med flickor att stila sig inför och han hade även hunnit till den del då de långsamma fina låtarna kom in i bilden.. Då han räknade med att få dansa med en yppig flicka.. Detta gjorde han faktiskt och allt flöt fram vackert och kvällen var grymt lyckad..


TILLS..


Något hände som inte var helt planerat.. Den fina ynglingen kom i en väldigt dålig situation, tack vare att han försökte hjälpa en vän.. Alltså vännen försökte hjälpa en annan vän :) Hängerru me elle??


Det ångrar faktiskt inte min vän att han försökte göra än idag.. Men han fick känna på livets grymma vaggvisa.. *snabbspolning några timmar framåt*  :)


Genom denna fina gärning och att den fina ynglingen försökte göra världen bättre ett tag, slutade lustigt nog med att han låg på sjukhuset i en säng.. Oförmögen att röra sig just på grund av att ynglingens ben hoppat ur led och blivit rullat på ur läge och massa mer saker som är en annan historia.. SÅ låg nu denna fina yngling på sjukhuset fylld i morfin och av eldvatten kvidandes som en hundvalp som tappat bort sin mamma..


Nahha skojade om kvidandet :) Men där låg min "vän" i sin säng och smålog åt livets öde.. Med sig i sjukhusrummet i en annan säng hade han son vapendragare och även dennes bror.. Som på något roligt sätt även han fick en säng efter tjat om att min "vän" behövde sällskap :P


Dessa två bröder låg och skrockade som säkerligen alla mogna fjuniga ulliga tonåringar gör i den åldern fyllda med eldvatten om livets djupare ämnen ;)


De hade riktigt roligt den natten, för min "vän" kom på att sköterskorna var ganska hotta och det var riktigt roligt att ha de på besök i rummet.. Så han kom på en briljant idé att ringa på klockan och beställa in svagdricka och  alla vätskor i mugg som fanns tillgängliga..


Tiden gick och natten blev sen.. Fyllda av livets godsaker så uppstår naturligtvis ett mänskligt behov av att kasta vatten så att säga.. Det gjorde min "vän" och hans bror en hel del den natten..


Som jag nämnde förut så kunde inte min "vän" ta sig någonstans och låg bergfast i sin sjukhussäng, med sig som medhjälpare i sin sjukhussäng hade ynglingen ett så kallat bäcken.. Helt i plast och jag skulle kunna uppskatta full mängd i ett bäcken till cirka 1 liter..


Någon som har på känn vilken riktning historien kommer ta??


Just det, fundera på det om du inte listat ut det eller så fortsätter du helt enkelt läsa :)


SÅ klart när det är två drängfulla macho ungdomar som dessutom inte orkar annat än att båda två ska använda sig av detta bäcken.. Just det du läste rätt, båda ynglingarna kastade vatten i detta underbara bäcken.. SÅ enkelt och lättvindigt samtidigt som de skrattade lite åt det hela..


Naturligtvis så somnade grabbarna och sov riktigt skönt dessutom.. Men så vaknar min "vän" och det trycker i hans blåsa något enormt.. Han trevar efter ljusknappen och kisar efter den förlösande böcken flaskan som ska hjälpa honom i hans kamp mot det hårda trycket i kissblåsan.. När han får tag i bäckenet så inser han ganska snart att det är sprängfyllt till den gräns där det är ganska orlimligt att fylla det mer.. I ren desperation så gör han ett tafatt försök, men inser att det inte är någon idé..


I stället så försöker han milt väcka sin bror och medbrottsling till detta illdåd som gör att han nu inte kan få ur sig det som ehh trycker honom.. Brodern sover som en stock, men min "vän" ger sig inte utan blir mer och mer frustrerad.. Till slut vaknar brodern till och tydligen på ett dåligt humör av att bli väckt.. Ynglingen ber sin bror att gå och tömma deras "gemensamma" bäcken!! Men icke icke mumlar brodern, ring sköterskan som fixar det åt dig istället, jag ska sova nu säger han och vänder sig om demonstrativt..


Efter en irriterad diskussion och ett milt försök att krypa över till sin broders säng och tafatt strypa vett i honom så inser min "vän" att han är lämnad åt sitt öde.. Utan assistans mitt i ödemarken... Det enda han i detta läget är att.. Ringa någon av de hotta sköterskorna och be om hjälp att tömma bäckenet.. Och även då stå inför det pinsamma erkännandet av att de båda använt sig av bäckenets fina egenskaper.. Eller helt enkelt på något cirkusliknande sätt genomföra konsten att få ur sig vid detta laget den helt sjuka sprängande smärtan i ynglingens blåsa..


Så  vad skulle du ha gjort??


Ynglingen fattar ett beslut lika snabbt som en stridspilot då han nu är tvungen att tömma blåsan lika snabbt som en iller skuttar fram.. Skammen att berätta är alltså uteslutet och han greppar bäckenet vildsint med darrande fingrar som klamrar sig fast krampaktigt runt bäckenet..


Detta fungerade faktiskt ett kort ögonblick och under några förlösande sekunder med ett leende på sina läppar så går allt som inte får gå snett.. Riktigt riktigt snett...


På något sätt så råkar det magiska bäckenet skvalpa till och detta i sin tur skapar en för snabb rörelse för att motverka skvalpet.. Detta leder till att ynglingen tömmer och då menar jag inte några droppar utan tills sista droppen ut allt innehåll.. Allt innehåll!!


Över hela sig och bäckenet flyger iväg genom rummet och landar på golvet, nu är skvalpeffekten total och ynglingen badar i sitt och sin brors kiss.. Det är nu ungefär 1 liter kiss som är i det fria.. Och den blöta känslan och skammen som kryper fram är oemotstådlig vid detta laget.. En stund tycks ynglingen vara i ett vaccum.. Allt som nyss hände susar förbi i overklig fart genom hans medvetande..


Japp det hände verkligen.. !!


I ren desperation med ett vääsande dämpat skrik ylar han till sin bror!! VAAAAAKNA FÖÖÖR HEEEELVETE DIN JÄÄVEL!!  Denna gång så vaknar brodern mycket snabbare och får ganska snart full insikt i vad som hänt.. Fortsatt väsande och frustandes kvider ynglingen plågat fram vad som kommer hända med brodern om han nu inte går till en av sköterskorna och förklarar denna oerhört delikata händelse..


Brodern går faktist efter en snabb övertalning och berättar vad som hänt och in på rummet så kommer det två av de tdigare hotta sköterskorna med ökmande miner och tröstande ord till den tidigare så coola festliga yngling.. Ynglingen känner sig vid detta laget som ett litet barn som bara vill gråta och somna i mammas famn..


Vad som följer näst är fasansfullt.. Min "vän" blir spungebadad av de två sköterskorna.. De tar av hans kalsonger och hans pilleponke ville tydligen känna sig som den minsta pilleponken i världen ungeför som att händelsen skrämde honom till att gå in i chock.. Tvättandes tvättandes och efter det chockartande tvättandet så får de på den då extremt skrana lilla yngling bland de större fladdrande och gamla säkerligen välanvända sjukhuskalsonger de kunde hitta..


Min vän har förträngt dessa söta ansikten på dessa kvinnor som då var runt 25 årsåldern och i nuläget borde vara runt 40 år.. De är säkerligen senildementa nu som ehh alla gamlingar i 40 årsåldern och de kommer säkerligen absolut inte ihåg just den händelsen..


Absolut inte...


Men den natten fick min "vän" uppleva en helkväll som etsat sig fast i hans minne för evigt..


KISS KISS OVER AND OUT.................

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Goodguy - 28 november 2010 23:16


   Världens slemmigaste man?!?   Jag kikade in här av en slump och till min förvåning är det folk som tydligen läser min blogg forftarande fast jag inte skrivit på ett år hmm hur går det ihop egentligen, och vilka är de som läser?!? Göbbgurr...

Av Goodguy - 29 oktober 2009 20:35


   Tiden står stilla och allt runtomkring verkar som en dimma. Varför blev det så här morfar, varför togs du ifrån oss. Vi som älskar dig såsom jag vet att du älskar oss. Jag förstår det inte, jag vill inte förstå. Du har inte fått leva...

Av Goodguy - 29 augusti 2009 01:54

  Har du känt på dina känslor någon gång?   Jag gör det just nu..   Mina ögon är suddiga och en varm dov känsla trycker lite lätt i dom, jag sluter dom och öppnar för att se om det är någon skillnad.. Nepps det var det inte, det enda jag la märke til...

Av Goodguy - 23 augusti 2009 22:49

  Det är mycket i hjärnan nu =)   Saker jag funderat lite på idag..   Grejen med min gamla blocket annons dök upp idag igen, det känns helt otroligt att det inte är en dröm utan faktisk verklighet.. Jag hade en annons ute för flera månader sen som j...

Av Goodguy - 23 augusti 2009 14:25

  Grannar alltså, vad i hela helvete har dom för problem haha =)   Det enda jag önskar är lite vackra kvinnor som är trevliga och ler åt mig.. Det är allt men neeeej det är ju för mycket begärt.. Okej jag har haft grannar som ler åt mig och visst dom...

Ovido - Quiz & Flashcards