Direktlänk till inlägg 31 december 2008

NYTT ÅR!!

Av Goodguy - 31 december 2008 14:35

Raj raj raj!!!



Förväntningar, drömmar, löften, fylla, familjekriser, dödsfall, misshandel, otrohet, lycka, barn blir till, tomten kryper ner i ide, mormors löständer fastnar i morfars könshår, Lassie kippar efter luft av smällare som går av, du möter din första och sista kärlek, skål på tolvslaget med dina nära och kära, ensamma människor tar livet av sig, grannen blir våldtagen och ingen hör för det smäller överallt, Jonna 14 bast ligger på intensiven och blir magpumpad, du äter en sjukt god middag, jag blev bjuden på 4rätters och kan tyvärr inte gå*purk*, du fyller år och har en grym födelsedag, du får ett sms av en vän innan tolvslaget och du inser att din vän tänker på dig, överreklamationens dag och natt infinner sig, du är otroligt laddad för nyårsfesten, du är otroligt omotiverad inför nyårsfesten, du är otroligt omotiverad till dagen i övrigt, du har inte ens blivit bjuden på nyårsfest, du börjar få gråa hår, du har kris, grannen krälar över på fyllan och juckar mot din dörr, ganska osannolikt men ;) Ditt ex skickar en "snygg" bild på sig själv och plutar med läpparna samtidigt som gott nytt år önskas hmm whoo wiee elr ngt been there done that.. Du ska iväg snart och vara go och social när du egentligen är sjuk och vill ligga ner :)  Mmm gnäll gnäll ;)



Mmm finns säkert ngt här som passar in på mig med :)


Men fan vad bra nyår kan vara och fan vad dåligt det kan vara.. Känns lite sjukt att man firar och är glad och har sin familj omkring sig och samtidigt så går det käprätt åt helvete för en del andra.. Hmm så är livet tyvärr... Det är väl som en jämförelse med att äta god mat och tänka på svältande barn.. Ja man får må bra och ska göra det utan att vara en skurk, så länge man gör rätt i livet så lär man väl ha rätt att må bäst när man kan elle :=)


Jag önskar alla en dag som utvecklar sig till det bästa iaf och skiter det sig i det blå skåpet så får du samla resterna som blir över och gå vidare.. Alltså inte bokstavligt talat nu då ;)


Mitt nyårslöfte kommer bli... Tjaa det vete fasen alltså... Men jag ska vara frisk på nyårsdagen så jag kan träna iaf.. Ingen bakfylla här inte hehe..


Peace yall..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Goodguy - 28 november 2010 23:16


   Världens slemmigaste man?!?   Jag kikade in här av en slump och till min förvåning är det folk som tydligen läser min blogg forftarande fast jag inte skrivit på ett år hmm hur går det ihop egentligen, och vilka är de som läser?!? Göbbgurr...

Av Goodguy - 29 oktober 2009 20:35


   Tiden står stilla och allt runtomkring verkar som en dimma. Varför blev det så här morfar, varför togs du ifrån oss. Vi som älskar dig såsom jag vet att du älskar oss. Jag förstår det inte, jag vill inte förstå. Du har inte fått leva...

Av Goodguy - 29 augusti 2009 01:54

  Har du känt på dina känslor någon gång?   Jag gör det just nu..   Mina ögon är suddiga och en varm dov känsla trycker lite lätt i dom, jag sluter dom och öppnar för att se om det är någon skillnad.. Nepps det var det inte, det enda jag la märke til...

Av Goodguy - 23 augusti 2009 22:49

  Det är mycket i hjärnan nu =)   Saker jag funderat lite på idag..   Grejen med min gamla blocket annons dök upp idag igen, det känns helt otroligt att det inte är en dröm utan faktisk verklighet.. Jag hade en annons ute för flera månader sen som j...

Av Goodguy - 23 augusti 2009 14:25

  Grannar alltså, vad i hela helvete har dom för problem haha =)   Det enda jag önskar är lite vackra kvinnor som är trevliga och ler åt mig.. Det är allt men neeeej det är ju för mycket begärt.. Okej jag har haft grannar som ler åt mig och visst dom...

Ovido - Quiz & Flashcards