Direktlänk till inlägg 15 juni 2009

Vilja!

Av Goodguy - 15 juni 2009 11:23

Yes så var det Måndag igen ;)


Jag läste om en kille som cyklade runt 40 mil någonstans och tvälingen hette Vätternrundan i think. Slå mig på fingern om jag misstar mig på miltalet här :P Whatewer du hajar att det är shitloads of ork som man måste ha till den rundan. Killen skrev att han ville ge upp och typ dö när det var 18 mil kvar och snålblåst i motvind haha.. Bara nästa depå och fylla på vätska och vila lite. BARA 4 MIL KVAR!! Haha yeah right där har vi dedikation mitt herrskap =) Jag tog morsans vovve (mammas gullpojk) på en springtur igår. Jag kände mig lite bedrövad till en början.. Fuck det är ju hårda bud i Mellerud liksom hehe.. Helt sjukt men jag hade bättre kondis än mammas gullpojk och han försökte fejkkissa och dra till skogs några gånger, men den hunden gick inte :P


Vi sprang säkert 3 kilometer och det var otrevligt som vanligt då jag fasen inte har ett par springskor att springa i.. Det var cool både för mig och mammas gullpojke när vi kom hem, kom en katt och spatserade fjantigt över vägen och mammas gullpojk sneglade och suckade lite, vi lunkade vidare alltså. I vanliga fall hade det vart klappjakt på katten hoho.. Alltså inte att jag hade gjort det nu, det hade ju vart smärre sinnesjukt ;)


Okaj senare på dagen.... Som genom ett trollslag där älvor dansade och kittlade mig med fjädrar samtidigt som det kom in en prinsessa och sjöng vackert i mitt öra.. Lalalalllalal! Sluta nu det här är ju fuckt up!! Stryk det =)) Jag var hos min äldre släkting AKA mormoran och hon gav mig ett par störtsköna springskor efter min älskade morbror till och med. Han finns inte kvar i mitt liv, men jag har sen tidigare hans mountainbike och nu hans runningshoes.. Jag ska springa som vinden nu =) Peace och jävlar anamma morbror "R" det vet du..!


Tillbaks till ruta ett.. Ta tag i dig själv i tanken om du tror att saker och ting är jobbigt.. Ska du ut och springa, träna elr whatever så kolla först på lite sjuka prestationer så kommer du dansa ut som Thomas Dileva och fått en apelsin kastad i ansiktet av sistnämnde innan du hunnit blinka.. Nej fan så enkelt är det inte och inte sitter Thomas och kastar frukt det skulle vara helt absurt =)) Jag har träffat Thomas när han inte hade en kamera framför näsan och inte fan steppdansade han i ett lyckorus vad jag såg. Han körde för det första en halvsunkig Volvo kombi och kom i munkjacka och vanliga slappa kläder och jag vet inte men det kan ha varit en minicitron som låg kvar i ena mungipan på han =) Okej det blir ju inget virrigt att flika in med detta helt appropå.. Whooopsi... My bad :P


Precis som jag sa.. Ge dig själv lite jävlar anamma och Just do it som jag alltid sagt sen barnsben med självklart flytande amerikanska, jupp ya heard me inte engelsk nu (Nike ge fan i att sno mina lines) hehe =)


Okej trickfråga...


Vilket språk hör ordet till?


Color?


Colour?


Nu ska jag iväg och köra ben.. Jag älskar att hata det och jag skulle kunna hitta på många svepskäl att inte göra det och jag skulle säkert kunna utveckla hypokondri och multipla minnesluckor eller insomnia..


Fuck it... Nu kör ja genom eld till vatten, genom smärta till njutning.. Wohaaa!!!!!!! haha..


Skidibop och krya på er :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Goodguy - 28 november 2010 23:16


   Världens slemmigaste man?!?   Jag kikade in här av en slump och till min förvåning är det folk som tydligen läser min blogg forftarande fast jag inte skrivit på ett år hmm hur går det ihop egentligen, och vilka är de som läser?!? Göbbgurr...

Av Goodguy - 29 oktober 2009 20:35


   Tiden står stilla och allt runtomkring verkar som en dimma. Varför blev det så här morfar, varför togs du ifrån oss. Vi som älskar dig såsom jag vet att du älskar oss. Jag förstår det inte, jag vill inte förstå. Du har inte fått leva...

Av Goodguy - 29 augusti 2009 01:54

  Har du känt på dina känslor någon gång?   Jag gör det just nu..   Mina ögon är suddiga och en varm dov känsla trycker lite lätt i dom, jag sluter dom och öppnar för att se om det är någon skillnad.. Nepps det var det inte, det enda jag la märke til...

Av Goodguy - 23 augusti 2009 22:49

  Det är mycket i hjärnan nu =)   Saker jag funderat lite på idag..   Grejen med min gamla blocket annons dök upp idag igen, det känns helt otroligt att det inte är en dröm utan faktisk verklighet.. Jag hade en annons ute för flera månader sen som j...

Av Goodguy - 23 augusti 2009 14:25

  Grannar alltså, vad i hela helvete har dom för problem haha =)   Det enda jag önskar är lite vackra kvinnor som är trevliga och ler åt mig.. Det är allt men neeeej det är ju för mycket begärt.. Okej jag har haft grannar som ler åt mig och visst dom...

Ovido - Quiz & Flashcards