Direktlänk till inlägg 27 oktober 2008

Livet suger livet av dig :)

Av Goodguy - 27 oktober 2008 01:01


Ja just det det kan kännas så ibland elr??


Inte??  Då är det fantastiskt och hell ge mig lite av den känslan.. :)  Känslan av att allt är supderduperkalas hela dagen lång och du har vunnit en miljon på lotto plus att du får 3 önskningar av anden i flaskan elr lampan kanske.. Ganska skön känsla skulle jag tro :)


Mjao mjao mjao men nu tillbaks till verkligheten då :)


Vissa dagar så kan det kännas som att jag är femton år och totalt efterbliven..(inte bokstavligt talat nu då vi alla vet att femtonåringar icke är efterblivna) Eller?? (Skojar bara) :)


 De dagarna skulle jag helst vilja lägga mig ner i en soffa.. Inte svara i telefon inte duscha, inte göra ett skvatt.. Kanske få mat serverad och en liten leprechaun som matade mig.. Nahh det låt skitläskigt med en leprechaun.. Ta en liten hund med jättesnälla ögon och en skön attityd.. Hmm börjar redan balla ur :)  JAJA ta ngn som matar mig bara :) Med det som jag önskar så klart..


Sen skulle jag vilja ha selektivt minne dessa dagar så jag kunde undgå att tänka på det som jag inte vill tänka på och fokusera på enbart underbara tankar.. Tillex mat och att ligga i en soffa :) Kanske skulle ligga i min soffa i ungefär en vecka.. Bli matad, dregla lite i haklappen lite efterblivet, se dum och ut skratta åt mina egna skämt och tänka på vilken rolig människa jag är haha.. Du ser jag börjar redan :)


Alla måsten som fanns innan.. Alla saker som är så viktiga att göra.. Alla saker som blir som en stor gröt som kladdar och tafsar på din hjärna bara helt försvann.. Usch det borde vara olagligt med tafsande och kladdande av denna gröt :) Menar vem vill ha gröt i hjärnan va va va ;) ?


Jag tror alla behöver en vecka av total förslappning, äta, dregla och skratta.. Kanske elr ahh dreglandet kan kanske strykas.. Rewind and erase :)


Det här inlägget blir ganska genomtänkt och segt som gröt..  :) SKönt, alla borde bli lite mer förslappade så skulle jag vara effektivast i hela världen sen och typ ta över världen.. Kanske tjäna 4 miljarder genom rent av fantastiska uppfinningar så som egenproducerat vatten hämtat ur kranen och ner i flaska med en flott etikett.. Det skulle ju ehh ingen annan fattat att man kunde göra eftersom alla är helt förslappade haha..


Har nog käkat en hel hög med smarties idag och hoppas att jag inte fastnar i pausläge resten av livet nu bara.. Grymt stelt och obekvämt tror jag :)


Ha det fett nice som vi fett säger på stureplan muhahah :) Nej jeflar där snackar vi ba schhhteka :) Jaja du förstår säkert min andemening eller inte.. Eller så kanske jag bara snackar bullcrap så det stänker om det.. Fett no matter what eller (inte) ;)


Chill folks ;)





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Goodguy - 28 november 2010 23:16


   Världens slemmigaste man?!?   Jag kikade in här av en slump och till min förvåning är det folk som tydligen läser min blogg forftarande fast jag inte skrivit på ett år hmm hur går det ihop egentligen, och vilka är de som läser?!? Göbbgurr...

Av Goodguy - 29 oktober 2009 20:35


   Tiden står stilla och allt runtomkring verkar som en dimma. Varför blev det så här morfar, varför togs du ifrån oss. Vi som älskar dig såsom jag vet att du älskar oss. Jag förstår det inte, jag vill inte förstå. Du har inte fått leva...

Av Goodguy - 29 augusti 2009 01:54

  Har du känt på dina känslor någon gång?   Jag gör det just nu..   Mina ögon är suddiga och en varm dov känsla trycker lite lätt i dom, jag sluter dom och öppnar för att se om det är någon skillnad.. Nepps det var det inte, det enda jag la märke til...

Av Goodguy - 23 augusti 2009 22:49

  Det är mycket i hjärnan nu =)   Saker jag funderat lite på idag..   Grejen med min gamla blocket annons dök upp idag igen, det känns helt otroligt att det inte är en dröm utan faktisk verklighet.. Jag hade en annons ute för flera månader sen som j...

Av Goodguy - 23 augusti 2009 14:25

  Grannar alltså, vad i hela helvete har dom för problem haha =)   Det enda jag önskar är lite vackra kvinnor som är trevliga och ler åt mig.. Det är allt men neeeej det är ju för mycket begärt.. Okej jag har haft grannar som ler åt mig och visst dom...

Ovido - Quiz & Flashcards