Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Goodguy - 17 juli 2009 00:23


Gubben på nyheterna som ser ut att ha ramlat in i en skokrämstub!


Jag vet inte men han kan ju tvätta trynet innan han sänder så han inte skrämmer godiset i vrångstrupen på ungarna. Mig skrämde han så jag kissade på mig =) Kiss kiss i byxan! Ps. Jag ljög :P Snälla tv han skrämmer allmänheten och kanske borde omhändertas för allas bästa =) Shit han påminner lite om en gubbe i stan där ja växt upp.. Sigge hette han och han målade sig med ögonfärg och kletade skokräm över flinten för att se fräck an licious ut inför damerna.. Shit vilken hunk.. =)


Ukelelestämman i Kila i Värmland!


Massa hysteriska kärringar och gubbar som spelar blue Haaaaawaiii om och om igen tills du kräks och förvirrat får panik och kastar dig utför fönstret med dödslängtan och solen i ryggen, till din stora besvikelse överlever du då du glömde att du bodde på 1a våningen och blir väckt av en tant som kidnappar dig då du är tillfälligt förlamad och släpar iväg dig till inget mindre än Ukelelestämman för att liva upp dig.. Gaaaaaaaaaaaaaaaah! DU INSER GENAST ATT DU MÅSTE GÖRA VÄRLDEN EN TJÄNST OCH ÄTER UPP KÄRRINGAR, GUBBAR OCH SVÄLJER Dom MED HULL OCH UKELE! *RAAAP*


Politiker


Som ljuger så att näsan sticker ur tvn och petar ögat ur dig *Aooooohh*


Carola Häggkvist


 Flåsandes och huffandes puffandes på Runar som hon rullat in i en matta och sväljer hel som en gigantisk boaorm(checka pytonögonen) *Burr* Såg jag verkligen det? =)


Tja det var vad jag såg under 15 minuters ren och skär skräck!!


Kommer jag kunna titta på tv igen ever? Kommer mina kalsonger tvätta sig själva i fortsättningen? Kan renar flyga? Är Magnus Uggla med barn och kommer det bli skitungar om de väl kommer ut ur hans gigantiska "jag mår illa mage" För det är väl det han menar egentligen, att han är gravid? Är det inte det..? Jag tror det!  Och really vilken bar var det han var kung i egentligen? Kommer en kristen sekt suga in mig och tvinga mig äta havre resten av mitt liv och tvinga mig att stå och skramla med tiggarbössan bredvid den förtorkade Frälsningsarmè gubben som tåflörtade med mig förra tisdagen då jag satt på bussen.. Kommer jag kunna vända rätt dygnet i morgon? Kommer jag äta pizza under helgen? Är jag trött som ett as på söndag igen som jag var förra söndagen, kommer jag odla mer lejonman och slutligen bli en Wookie..? Kommer jag komma igen? Alltså komma på oväntat besök genom taket med en kopp rykande svart sörja i näven ;) Vem är du vem är jag levande charader? Vad ska jag äta till frukost i morron? Blir jag antastad i morgon på jobbet av Norskar som vill köpa mig som toyboy?


Kommer jag stå ut med att vara helt underbar resten av mitt liv? Kommer jag bryta ett ben igen i livet? När i så fall och gör det jävligt ont eller kommer jag småle och skratta bort saken till det självläker? Varför fick jag skräp i ögat igår så det kändes som jag skulle uppsöka sjukhuset igår. Det förstörde halva grillfesten jag var på igår. Jag fick skoja bort det med att jag inte flörtade med värdinnan utan att jag var allmänt tappad på huvuet och hade ofrivilliga tics i ögat.. Den gubben gick inte tydligen.. Jag blev istället ömkad och behandlad flertalet gånger med ögonvätska.. Funkade det då? Nej ohh nej.. Jag satt forftarande och läckert dreglade ur ögat och jag fick kommentaren det där börjar se sjukt ut haha.. Det rann ur ögat så jag gråt konstant och gråt ur näsan.. Efter några timmar så var den oerhörda smärtan puts´väck och jag blev fullt återställd och återuppstod ännu underbarare än vanligtvis och ögat såg funky fresh ut :P Är jag magisk på något sätt? Kan jag trolla med knäna? Kan jag spränga någons huvud med min nya förmåga? Kan jag hypnotisera människor så de gör exakt vad jag vill nu.. Många frågor, jag får sova på saken och se om det funkar i morgon!


May the force be with you Lukey, Leia Luu and Wookie mooky!! Och alla andra starfighters så klart ;)




Ovido - Quiz & Flashcards