Direktlänk till inlägg 29 oktober 2008

Min tid på spraydate ;)

Av Goodguy - 29 oktober 2008 19:42


Jag hade en rätt seriös profil på spraydate.. Jag skrev så klart att jag inte ansåg gästboken seriös. Jag skrev till och med att jag enbart skulle vara oseriös där.. Men läs och förundras över svaren jag gav och att människor fortfarande skriver :) Detta är ett ehh axplock av svaren jag gett.. Kan inte få fram resten, då måste jag bli deluxe ala 50 rykande riksdaler.. Det kan jag nog tyvärr inte ehh bjuda på :) Men håll till godo med dessa enkla små inlägg---






girlonthe... 18
23:12 | 9 Augusti

hej vad heter du?


Du kan kalla mig för Nighthawk.. Ett ganska tufft namn *fniss* Jag är nog ganska kär i dig nu.. Kan vi ses snarast och pilla navelludd på varandra??


winter_1 25

16:48 | 21 Juli

Massa plus och minus över vad du söker. Är det verkligen så lätt? Vad får man då?


Oj oj winter lilla läckra bitterkakan :)

Det vet du välan att det aldrig är enkelt även om jag så vore stålmannen och biljardär... Vilket jag kunde vara, om jag nu inte var ngt annat, vilket jag inte är.. Jäh jäh du fattar säkert kalopsen :)

Du förresten, ska ru med på tältweekend med ett gäng glada och skitnödiga lajvare på fredag till tisdag för och eftermiddag?? Jag kallas måndrake och är lite allmänt spattig, du kan heta drakulla ;)

Det kör vi på.. Annars vägrar jag sova och så ska jag grina mig blå i ansiktet.. Jag är värsta idioten förresten, men jag får alltid vad jag vill ha.. Alltså allt godis i stan om jag vill... Kakor , socker, pinnar med garnityr och fritys olja, pinnar med fritös olja.. You name it och jag får det.. Godis alltså... Socker, läsk, pippis läskträd.. Det står hemma på bakgården.. Avundsjuk elr.? Va vad då inte går ihop.. Snicksnack.. Jag lider av smickerfåneri.. Jag säger vad jag vill.. GE MIG GODIS :)


smurrelicious

2:21 | 21 Juli

låter för bra för att vara sant...vem ska nypa mig i armen?


Är det för bra för att vara sant, så är det antagligen rena bluffen *L*


missdonel... 23
19:53 | 19 Juli

haha nu förstår jag vad du menar med uttråkad :P


Yff :)

                                              gorgeous8... 26
 11:31 | 19 Juli

Ja du, men den attityden lär du aldrig träffa nån :)


Herrejajaj.. Du är allt lite besviken på mig nu lilla struutan... Jag är på rea denna veckan, jag tror säkert ngn klipper till.. Kom igen nu.. 59.50 :- Go get some man meat !!! :)


citron_he... 21
 19:43 | 18 Juli

aaa jag vet vad du har i dina armar ;)


Mjölk och pepparkakor :) ?

gorgeous8... 26
 22:16 | 14 Juli

hallå där ... såg att du kikat förbi ... nu kikar jag tillbaka ;)


Wieeeeeeeeeeeeeee feels like a million dollars :)

skoorpion... 22
 21:24 | 7 Juli

Såg att du varit på min sida.. Så jag kikar tillbaka o säger hej.. Härlig press..djupare o personligare.. :-)


Uhh ja... Tänk om ngn likvärdig dök upp uj uj :)


missme07 41
 0:34 | 6 Juli

söt kille ;)


Ohh en gång sa en tjej det samma.. Huugha den enda *snyft* komplimangen jag fått i mitt *snörvel* hela jordsnurrsliv hästar elr höstars liv *hirr* Jag tycker det förövrigt är ganska surt och aningens saltat med folk och fä som kläcker hur många jordpiruetter och hästliv de levt *kokkoo* haha..

diamondsa... 24
 15:54 | 4 Juli

Med dig kramas jag väldigt gärna...


Jaaa jag längtar tills jag får omfamna fröken diamant.. Jag har ett problem.. Jag sticks aningens när jag kramas, tror du att du gillar mig ändå fastän jag ehh sticks?? Och ehh en annan sak.. Öhh jag kan inte prata heller, så vi kan enbart ehh kommunicera med kramar *darr*


petillant 21
 18:10 | 3 Juli

sol i sinne brun inne. va hålls du med?


Låter helt underbart :) Du jag pillar navelludd till min lilla samling ala 2008.. Har en hel hög med burkar staplade i rader nu, det ser helst sjukt ut i min grotta. Baaara massa burkar staplade öööverallt :)
Har du ngt intressant intresse som jag kan få samla på.. Elr jag menar höra om ??

sara8066 28
 22:16 | 30 Juni

Justa tatueringar!
Det jag skrev längst ner på engelska.. Vad tyckte du? skrev det direkt från huvudet. Ha en skön kväll:-)


Nahh säger du det, tur att det bara är "henna" tror mamma skulle ge mig utegångsförbud annars :)

Mjaah det var väl ehh speciellt, men jag kanske är lite dum i huvudet, för jag hängde inte med i klyket till 100 procent.. Men å andra sidan så har jag inte alla hästar hemma i stallet heller :)

liza86 22
 21:51 | 30 Juni

Hej jaha hur ska jag göra för du ska titta hit. men en sak vet ju du har gjort mig mållös o det är det inte många som lyckas med hehe fast att vi ej har prata än så det är bäst man låter blii tror jag. fast man blir ju nifiken :)


Jag är nyfiken jag med :) Som en skolpojke på studiebesök på Disneyland :)


zezzizen8... 29
 21:34 | 30 Juni

Värmlänningar är så goa.Hoppas du haft en bra dag/Thessan


Jag är göörgo alltså :) Bengt Alsterlind ville adoptera mig som liten kilt och ha med mig som personlig göörgoo hovnarrsapa i HAJK *Stora göörgoa ögon*

Jag har haft en göörgoo dag, hoppas du får en lika göörgooo dag du me.. Göörgoa hälsningar. Ps. Tjorven och Båtsman hälsar :)

sajm84 24
 23:26 | 29 Juni

Gillar din ärlighet och rakhet i presentationen på vad du söker vs inte söker. Utan ärlighet vad återstår då i ett förhållande!


Jag gillar dig med grynet.. är du redo för seriös dating med mig??

Jag=peronlighetskluven, lätt på foten och ett sjuhelvetes morgon, kvälls humör, och övrig tid av dygnet *fnys* du var väl inte sarkastisk i tonen mot mig tutan?? Jag är även superpedantisk och gillar inte fula ord.. så som, aja baja och attans.. jag är med i en frikyrka där vi alltid går på högmässa varje dag*blink, blink*

Bli min och du får hela mig(1.50CM 120KG) och resten av knutbyfamiljen på köpet ;)


mmm81 27
 18:03 | 29 Juni

Varför svarar du inte på min fråga?


Ehh är "äckel" en fråga??

Översätt gärna på en neandertalar nivå så jag förstår dig *L*

mmm81 27
 22:33 | 28 Juni

Äckel...?


Charmkurs nästa anhalt för din del....

Ta gärna med dig "äcklet", ni har säkerligen en del liknande beteénden gemensamt.. Hell girl!! Ni passar säkert som handen i handsken ;)

ct-admin.... 21
 0:10 | 27 Juni

*poff*


Sluta skicka kärleksförklaringar på min mejl, det tar sådan tid att läsa mejl 2 timmar varje dag(räcker med 1 timme).

Och som svar på din fråga om alternativt giftemål där jag ska skriva över alla mina tillgångar på dig(en pappersmugg och en toaborste) Svar nej och åter nej.. :)


snoffsan_... 25
 22:46 | 26 Juni

Måste säga att din presentation e väldigt rakt på sak sånt gillar vi. Varför ska man hålla på att ljuga och försöka få en pres som ser "fin" ut liksom.
Skönt med en kille som vet vad han vill.
Ha det gutt.


kikkan_01 21
 22:14 | 26 Juni

Heej Heej !!
Allt bra ?


Det är toppen.. Förutom att jag fick sparken idag, jag blev dessutom även vräkt eller ska vi säga utkastad. Min fruga vill skiljas, efter hon råkat se mig på spray.. Jag säger då det, Sverige är inte stort nog alltså :)

Har du rum åt en hemlös gammal jycke ;) ??

mumma6311 18
 20:40 | 26 Juni

tja ! ja vill med ha en sån där banan tröja ^^


Det ska du få lilla snytet!! Jag skickade en livs förbrukning av banantröjor till dig. Jag drunknar i de, det är helt sjukt men jag kan knappt andas av alla banantröjor, de kväver mig bokstavligt talat.. *gurgel*


elinlundq... 20
 18:15 | 26 Juni

hej :)


Hej :)

Jag ska sjunga en vaggvisa för dig näpna lilla tuta..

Zippeliiiidodaj zippelideeeej, zippelidoooodaaaaj !!!!!!! zippeldej.. !!!!

Den vaggvisan kommer säkert bli en hit.. Jag pratade med Max Martin förut och han var lyrisk, du skulle sett honom, han gråt och slickade mina fötter om och om igen.. Han gav sig inte förräns han fick tillåtelse att tatuera in mitt namn på sin ädlare bakhalva.. Hmm lite konstig den där snubben, men vad gör man inte för att bli famous och rövslickad av små fjuniga fjortisar dagarna i ända :) Vaa vad gööör man inte liksom...??

JAJA kYSS på mig!! *hånglar med min egen arm*


 

chicks 48
 15:45 | 26 Juni

kan man få klämma lite på dina biceps?


Det vet du, men det kostar en slant..

199:- klämmet...

Jag utför även andra diverse cirkusartister.. Clowneri, freakshows, trapetstokerier, kamp med tigrar och lejon, samt tänder eld på mig själv och äter svärd samtidigt...

Its a steal lady :)


ct-admin.... 21
 23:45 | 25 Juni

Vilken otroligt fjantig pres!

En av de fjantigaste jag sett faktiskt


Ohhh jantelagen är ute och smiskar upp sina offer i natten :)

Det var bland annat det fjantigaste jaaag läst på länge, så vi kanske skulle ehh vahetere ehh öhh .. Troligtvis aldrig ses över en fika och fjanta oss *fniss*
Vill du höra och se något fjantigt ;) ?? Prata gärna med dig själv i en spegel :)

Ps. Du är den fjantigaste jantelagiskaste admin jag stött på under minst ett sekel *L*

winterfli... 20
 22:55 | 23 Juni

söt



Du ta mitt nummer, jag är störtkär i dig!! Sitter här med ett litet altare med exakt 10 rundade kandelaberljus och en underbar förstorad bild på dig.. *dregel*

Kom till mig min älskade winterflicka, så ska jag äta dig med en klick smör hahah :)

Nej då jag ilade allt i väg lite.. Men ta gärna mitt nummer nu så vi kan gifta oss.. Elr jag menade ehh träffas och låsa in oss och kasta nyckeln :) Nej nej fan det blir fel hela tiden.. JAG MENAR... Träffas och umgås, med min familj.. Vi har ritualer ...!!


Det blir bara fel hela tiden :) Ring mig sen så gör vi upp om ett passande datum för blodsritualer sha sha!! (tyskt elakt skratt)..

Jag är gööörtrevlig speciellt vid fullmåne.. Slå till nu och vinn minst fyra förpackningar tops från Lidl..

*kaaatchiiiing*!!! *trumvirvel* ;) *flås, flämt*

liveluxe 27
 0:21 | 23 Juni

Vilken jävla vinnarpresentation...tror fan att jag ska haffa dig singelmamma till trots...kastar in en guldtia i alla fall;)...Jag hejjar på dig!!!



Ohh ja :) Tjejen med Einstein hjärna och smak som sann gourmand hehe ... Kram kram mom :)

Det är mycket mycket mycket sliskiga män på min sida, huugha fattar att tjejer är fucking gubbttrötta på er :) Det är hilarious då varje gång en "sliskig" man är inne så får jag en usel röst haha.. Ett ord.. Hilarious.. !! Gött alla sliskiga män, keep on doing your thaaang.. Menar balansen på medlet måste ju hållas nere, så det inte spränger sprays hårddisk elr ngt haha :)

hannae_2 25
 22:55 | 19 Juni

Såg att du kikat in, så jag kikar tebax...gillade den sluskiga bilden ( sluskigt och sluskigt, njaej vettefan jag )....



Nähhmennäähmen spanaaarn :) Jag är oerhört sluskig.. Duschar bara 8ggr varje dag och noppar mina små lulliga ögonbryn en ggr i halvtimmen, sen klämmer jag obefintliga finnar på näbben i 44 kvartar på rakstrecket.. Samt masserar min gluteus med kokosolja och drar sedan på mig en rutstrecksaktig borat baddräkt, så att mina buns som sedan är insmorda o goa kan ligga o jääässteka i solen.. Guuu vaaa sköööönt :)

Va flöt iväg?.. Jag!! ohh nej :)

Ps: Jag har minst 50 hästar hemma i stallet nu=attraktivt :)

lilla_mia... 20
 20:27 | 18 Juni

dock inte..:P


Uhhhh, surt sa räven till ugglan i mossen *S* Roligt va ;)


lilla_mia... 20
 16:59 | 18 Juni

Såg att du tassat förbi ... och nu tar jag på mig steppskorna och dansar förbi och lämnar ett tjusigt av tryck :P


Cool.. !! Jag är lite impad av riverdance, dricker du öl och lyser grönt och har en liten kruka med guld vid regnbågens slut, så är jag såld strutan.. Det som verkligen gör pricken över i vore om du var mimartiskt.. De är skit*läskigt)coola haha.. :)

jourhavan... 27
 16:50 | 18 Juni

Hon där under verkar inte heeeelt hundra!!! JAG HAR RIKTIGT BRA SMAK! Yippe kai e motherfucker, ha en trevlig helg så kanske poletten trillar ner;-)


Hehe catfight ey.. Över little old me, så charmigt så jag tappar visdomständerna och de ytterst få mjölktänder som e kvar *L* Men va i häälväääte!! Som de säger i norrland, pollett vaa ehh öhh iihh ahh... Inte alls bra detta, o passa mig för en gigantisk pollett.. Läskigt som fan *L* Under helgen sa du.. huhhh *ryser*

xtjejen 25
 2:17 | 15 Juni

En get en ko en *****bo... :-P


Jag har alltid som princip att inte sniffa lim, innan jag ehh aldrig skriver i gästböcker *L*

hannae_2 25
 0:17 | 5 Juni

Humor i alla dess former, och mycket småsjuk =) ingen bild dock...men den är på väg...


Humor på burk kan man säga, köper mängder och självklart är det naturligtvis den finaste kvantiteten :) Mmm börjar bli liiite fundersam nu, jag har inte fått ngn bild med posten än.. Men vad säger de, lie lie and lie some more ;)

sasas81 27
 0:25 | 3 Juni

här vare många som kladdat... *försvinner nog in i mängden här*


Börjar bli helt flottig av allt kladdande :) Börjar likna en sssssstekaraaaare!! yeah baby ;) Skojade utav bara H-E där :)

kela_69 30
 23:10 | 31 Maj

söt


Synd att jag är skittråkig och tappad bakom en vagn...

Nähh nu ska jag framför spegeln och kråma mig och smacka himboaktigt. Men det bästa av allt.. JAG SKA TA EN !! Orangemoccafrappucino, whoooooohoo zippeliddoooooo!!

 

Vaa, o jaaa baaa asså duuu baaa.. Naaaaaaaaah =)

diana.a 22
 19:26 | 30 Maj

lite söt var du ju


Jag är rena sockerchocken... Biter man för hårt blir jag rena överdosen...

killingme... 24
 16:46 | 18 Juni

dryg, snygga armar,men absolut inget för en med good taste..like me:-)


Lilla kakan nu tar du och går o kammar dig. Sen sover du en skvätt så du blir fä igen. .

Men bara för din egen skull, så inte någon seriös farbror kommer med en söt liten vit specialtröja, och placerar dig i ett litet sött madrasserat vitt rum :)


stormynet... 25
 22:46 | 29 Maj

hmm. vad har vi här...


Hmm... En komodovaran stirrar rakt in i ansiktet på mig och slickar sig runt sin lilla läckra ödlemun, vad ska jag göra??

A= Lägga på smooth talken och bjuda på en drink?
B= Dra en dålig ordvits och ursäkta mig med att klockan är mycket och jag måste sova nu?
C= Ge komodovaranen en påse med cigaretter ? (har jag tur stirrar han av abstinens och är bara jävligt upptagen av tankarna på en cigg, därav så står ögonen still på just mig..)
D= Peta ut ett öga och kasta iväg det, så ödlan måste leta länge och inte kan hitta mig igen?
E= Tala ut om innebörden av ordet respekt, och en allmän värdegrundsredovisning så att ödlan förstår att det är fult att äta människor som mig?

Jaaa livet är fyllt av små gyllene vägar höhö...

kullan13 38
 19:03 | 29 Maj

10 an var du värd den har du jobbat ihop....


Welcome to my fanclub mr Myagi...

kullan13 38
 18:35 | 29 Maj

Det står att du är hetro, men ska jag vara helt ärlig verkar du lite bögig.


Du är charmig på ett Joelbitaraktigt sätt.. Antar att du sett Brokeback mountain för många ggr, och lallat runt i fantasin lite, men men va fan jag ska inte störa mer, press play Joel =)

Tack för 10p förresten....

missdolit... 35
 15:58 | 27 Maj

Hej, här har du i a f en som bara använder din profil för att dreggla över bilderna...tack för exponeringen/poseringen! ;-p Tuff shit att jag inte återgäldar nöjet, men det bjuder jag på! Jag är glad å det är huvudsaken...*fniss*


De e la göööööt... Huvudsaken att mina gästboksfigurer är nöjda =)

borisbeck... 33
 0:01 | 27 Maj

Du verkar vara en schysst kille :-D


Jag är svärmorsdrömmen personifierad !!

For rizzle =)


mi-lady 46
 22:27 | 16 Juni

Lycka till med livet! Du är en PÄRLA!!

kram /Miself


Fattar du vilken ahaa upplevelse jag fick nu elle :) Jag har alltid haft ganska suddig syn och känt mig lite smått instängd, men det är ju inte konstigt alls, nu förstår jag precis varför höhö...

harmoni85 23
 10:38 | 15 Juni

Grattis till dagens deluxare!!!


Grattis till 4e ggr x ogillt *L*


cecilia71... 24
 18:03 | 25 Maj

10p


*kniper fram en liten liten tår av lycka*

Sist fick jag en 7a av ngn ondskefull människa som antagligen har strukit under mig i telefonkatalogen och satt upp mig på en liten elak dödslista. Inte bara detta utan även kopierat och printat ut en bild av mig och nöjes kastat pil på, samtidigt som personen ifråga väser fram ett elakt mycket litet skratt.. *rys*
Vilka sjuka människor det finns!!! Och allt detta kan man utläsa av 7p.. Huggha!!! Jag ska tjäna pengar på min intuition nu =) Jag är så smart, så jag blir rädd för mig själv*darr*

Ondskefulla människor som ger mig under 10p är troligtvis inte helt friskförklarade hos farbror dårdoktorn, som naturligtvis gjort en avhandling i just detta lilla ämne, och djupgående studerat människor som just röstar på mig och min underbara presentation =)

Sa jag att människor som röstar under 10 poäng antagligen inte är riktigt kloka ? =)

Ps. De har en usel smak och en usel usel usel (Hoppas jag inte hakar upp mig nu) usel smak =)

teeresia 26
 12:32 | 24 Maj

Hej..! Ville bara tacka för titten..och önska dig en trevlig dag =) *vinkar*


Hej hej hej hej hej hej !!!! Jag jag jag jag jag, är är är är är är intresserad intresserad intresserad intresserad av av av av av av att att att att att bli bli bli bli bli bli din din din din din din din brevvän brevvän brevvän brevvän brevänn brevvänn, jag jag jag jag jag älskar älskar älskar älskar älskar att att att att att skriva skriva skriva skiriva skriva långa långa långa långa mejl mejl mejl mejl mejl mejl..

Har har har har en en en en en tendens tendens tendens att att att att att haka haka haka haka haka upp upp upp upp upp upp mig mig mig mig, jag jag jag jag stammar stammar stammar med med med med med =)


chilihot_ 23
 14:51 | 23 Maj

du hade en härlig press tycker jag!!! verkligen


Jaa jag vet, det sjuka är att jag är rena dårgöken ! !

Så det är den bra sidan av mig.. När Ellington kryper fram prick kl 00.00 varje midnatt så är jag en dreglande best*frust, knorr* *yl* *mjauoi* *voff* *fräs* *vääääs* = inte alla hästar hemma!

annalotta... 29
 16:21 | 22 Maj

Singel och barnlös i en etta på söder, inte helt imponerande, men jag är allt annat än missnöjd. Jag har nämligen massor med kompisar och en handfull vänner och en underbar familj, alla med uppskattad humor och värderingar. Har ett bra jobb med lagom tuggmotstånd för intellektuell stimulans vilket också tar mig till spännande platser världen över. Jag är frisk, pigg och rask. Jag är inte särskilt skuldsatt och har mer onödiga prylar än jag behöver.


Sweet as my ass baby =)

Det låter lysande, förutom att jag är halvt allergisk mot fotboll och har en skön skoda racer som börjar få lite rost, sen är det fattigt att vara ung pojke som mig, jag får springa några varv med lackväskan så löser det sig iof hahah = pengabrist och rostig bil =)
Sen så är risken att jag nappar i gbn lika stor som om jag skulle bli miljonär nästa måndag klockan 15.43 =)

Ps. Ditt ex ser fucking crazy ut.. Det räcker för att skrämma livet ur den hårdaste mannen i världen, alltså till och med (Fantomen) =)

sensitivi... 36
 19:57 | 21 Maj

Är en singelmamma och förväntar mig inget svar.. ;)Men jag måste bara säga du verkligen är tydlig, svårt att missförstå dig ;) Lycka till med "raggandet" och ett litet råd, låt inte tjejerna bara jaga dig, även om jag är övertygad om att de säkert gör det ;P


Svar får man alltid i gbn =) Helseriösa = )

Jag är lika tydlig som en elchock..!! Jag har fått 3st 230 kyssar i mitt liv hahah.. Jag blev helt bäng efter det hö hö *dregel*

Till och med när jag var liten jagade tjejer mig och skulle ta på mitt hår, helt sjukt.. Trauma fooo evva.. Lycka till med dina läsa mellan raderna kunskaper *Gubblöjlig min*

 
 
Ingen bild

yamamilla

30 oktober 2008 00:29

hahaha.. du är ju inte klok på en fläck...haha

 
Ingen bild

yamamilla

19 november 2008 20:11

Vars tog du vägen?

 
Ingen bild

snyggve

23 november 2008 01:51

Jag har alltid datorproblem p[ vintern, nej just det det var 'r nog bara f;r att jag har en HP kom jag p[ hehe.. Du ser vilken fin text jag har nu n'r jag skriver med :)

 
Ingen bild

yamamilla

23 november 2008 21:03

Text eller inte.. nu vet jag att de bara är att vänta tills du kommer igång igen ...S* Tack =0)

 
Ingen bild

E

3 juli 2009 15:18

Hahaha!! Knäppis, va rolig du är!

 
Ingen bild

goodguy

4 juli 2009 02:47

Det är bara mitt blygsamma ego som talar =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Goodguy - 28 november 2010 23:16


   Världens slemmigaste man?!?   Jag kikade in här av en slump och till min förvåning är det folk som tydligen läser min blogg forftarande fast jag inte skrivit på ett år hmm hur går det ihop egentligen, och vilka är de som läser?!? Göbbgurr...

Av Goodguy - 29 oktober 2009 20:35


   Tiden står stilla och allt runtomkring verkar som en dimma. Varför blev det så här morfar, varför togs du ifrån oss. Vi som älskar dig såsom jag vet att du älskar oss. Jag förstår det inte, jag vill inte förstå. Du har inte fått leva...

Av Goodguy - 29 augusti 2009 01:54

  Har du känt på dina känslor någon gång?   Jag gör det just nu..   Mina ögon är suddiga och en varm dov känsla trycker lite lätt i dom, jag sluter dom och öppnar för att se om det är någon skillnad.. Nepps det var det inte, det enda jag la märke til...

Av Goodguy - 23 augusti 2009 22:49

  Det är mycket i hjärnan nu =)   Saker jag funderat lite på idag..   Grejen med min gamla blocket annons dök upp idag igen, det känns helt otroligt att det inte är en dröm utan faktisk verklighet.. Jag hade en annons ute för flera månader sen som j...

Av Goodguy - 23 augusti 2009 14:25

  Grannar alltså, vad i hela helvete har dom för problem haha =)   Det enda jag önskar är lite vackra kvinnor som är trevliga och ler åt mig.. Det är allt men neeeej det är ju för mycket begärt.. Okej jag har haft grannar som ler åt mig och visst dom...

Ovido - Quiz & Flashcards