Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Goodguy - 9 augusti 2008 16:22


Leffe började som vanligt en fredagskväll att knäcka en pilsner... (pops)!!!

Leffe- Kom igen nu grabbar så suuuuuuper vi!! Yihhaaaa yajj yaj aj !!! Grabbarna öppnade sina stora flaskor med hård fett rockn roll skrikande munnar i kör. Grabbarna- Kom igen Leffe kom igen!! Svepa svepa !! Leffe svepte genast sin öl i ett klunk, det kändes ganska trångt i Leffes hals.. Det var ett sådant därnt hårt, riktigt hårt klunk. Det kändes i stort sett som att halsen skulle spricka, men det var lugnt.. grabbarna stöttade Leffe.. Lefffe gråt och tröstade sig med en påse skumgodis.


Leffe hade bjudit in några chicas ifrån jobbet.. Magica och Fia.. De var skitgoa när de kom.. Kramade alla grabbar och speciellt Leffe.. Fia- Näämen Leffe ska vi gå på lägenhetsvisning kanske?? Leffe- Ehh mjaahh kanske... Fia- Kom nu så hånglar vi för i helvete.. Få känna på kuken på dig.. Mmm jag vill suga dig Leffe *väsande röst* Leffe blev helt plötsligt lite skraj.. Leffe- Va fan händer egentligen, jag var nöjd när ja var bara med grabbarna.. Det här är ju för myclet alltså.. Den där bruden är ju fan inte ens snygg..

Leffe avbryter lite charmigt genom att slingra sig ur kugreppet genom att stoppa ölflaskan han har i sin hand i hennes mun och vänder den upp o ner.. Leffe- här ehh ta en klunk!!


Leffe skyndar sig in till resten av grabbarna.. På vägen ser han Magica stå och hångla upp Kalle vid ett kylskåp.. Han här Magica säga högt.. När ska vi ha gruppknull då?? !!


Grabbarna börjar tappa modet, förutom kåta Kalle som vid detta laget står och hånglar med två halv fula brudar i köket.. DVS Magica och Fia.. Va fan grabbar vi måste dra nu.. Vi drar på krogen och hittar några snygga brudar som inte är helt fuckt up!! Säger Leffe... Grabbarna och Leffe sliter med Kalle och får tag i en taxi.. Det är kallt som fan ute och tyvärr är det bara plats för 7 personer.. Magica och Fia står kvar och skriker.. Jäääääla kukar!!


Fuck säger Leffe till grabbarna.. Du säger med fuck!!


Väl på krogen så är det fett skön stämning.. Budarna skakar rumpa, ölen flödar!! Den kvällen dansar grabbarna på dansgolvet... Ohhh yehah skvippedibop bop!! Det är fett med fett i luften!!

Grabbarna och Leffe dansar med några fina chicas... men helt plötsligt!!!!!

Magica och Fia dyker upp.. Fia- mmm Leffe alltså.. Min lilla kuk, vart faaen tog du vägen, och vilka jääla slampor ni dansar med!!! Nu ska ni knulla oss!! Vi ska med hem!! Leffe- vad fan menar du egentligen?? Magica- Du nu ska du vara jäääligt glad för att vi vill knulla er, vi ska med hem på efterfest och gruppis.. Fethaja Leffe!!

SHit tänker Leffe.. Grabbarna är svettiga och börjar skingra sig åt alla håll.. Va fan Leffe säger kroken.. Kroken- Va fan är det för sjuka brudar!! Vi måste dumpa dem.. Leffe- Vi gör så här, vi springer åt alla håll samtidigt så försöker vi skaka av dem och sen möts vi vid utgången om en tio minuter!! Säg till resten av grabbarna!!


Leffe springer iväg och drar en sista repa till baren.. Jag måste få i mig en öl innan jag drar.. Leffe- En öl tack!! Precis då så dyker det upp en skön donna bredvid Leffe.. Tjena jag heter Amanda! Leffe Hej hej kakan, jag heter Leffe! Amanda skrattar lite och ler.. Vad söt du är Leffe... Leffe- Hehe jo tack du med! Då dyker Fia upp och smyger upp vid Amanda.. Fia- Du din lilla hora, nu sticker du åt helvete innan jag kör upp en trasig ölflaska i fittan på dig!! Det är min kille du står och ögonknullar med.. Fattat!! Nej nej försöker Leffe, vad säger du! Men Amanda går livrädd därifrån.. Fan fan fan säger Leffe.. Vad håller du på med??


Du nu ska vi hem och knulla!! Leffe- Va fan jag ska inte knulla med dig fattar du det?? Fia- Nu håller du käften Leffe och följer med mig, annars jävlar!! Leffe börjar gå mot utgången.. Fem minuter har gått.. Shit vi måste dra tänker Leffe.. Jag drar nu säger Leffe irriterat och börjar gå.. Fia kastar sig efter och får tag i håret på Leffe samtidigt som hon sparkar honom i röven gång efter gång... Fia- Din jäääla kukgris vi ska ju för fan knulla din jääla kuk... Leffe blir fucking pist och skriker tillbaks.. Släpp mig din jävla fitta, och går vidare.. Fia svingar en ölflaska i bajuvudet på Leffe.. SHit det svartnar ett ögonblick för Leffe.. Leffe- Din jävla fitta vad fan håller du på med?? Fia bara blänger tillbaks som att hon är redo för en fight..

Vid utgången hittar Leffe sina grabbar och Fia och Magica syns inte till... SHit grabbar vi drar nu skriker Leffe.. Grabbarna- Jaa fan Leffe nu drar vi hem och knäcker en öl o går o lägger oss..


Väl hemma.. Grabbarn- Fan Leffe vilken kväll och de där sjuka brudarna alltså.. Du skulle sett den där Magica asså.. Hon jagade brudar som stod bredvid hela tiden.. Pschyco alltså!!! Leffe- Ja fan grabbar nu är vi säkra iaf.. Skål på er!! *klingande ölflaskor*

BANK BANK BANK!! (DÖRREN) Nu jääääälar släpper ni in oss för nu ska vi ha gruppis!!!!! (skrikande röst genom bervinkastet)

Leffe- Shit grabbar.. Nu är vi jävligt tysta och går och lägger oss!!

BANK BANK BANK!!!! Släpp in oss era jäääääla kukar, släpp in oss!!!!!

Leffe och grabbarna går och lägger sig...


Morgonen efter är mardrömmen över....

Av Goodguy - 9 augusti 2008 14:13


sexigastelisa.. Det kommer tjejen heta.. Så här kommer hon se ut.. Försöker få in henne på spraydate nu men det är något fucking knas med registreringen ullabella funkade ju inte heller så det är nytt namn, nya tag... Håll ut :)

Av Goodguy - 9 augusti 2008 13:29



Ok jag kör igång projekt genus!!


Säg iaf en vecka så får vi se hur kul det är egentligen är.. Vad är projekt genus nu då?? Så här är läget nu.. Jag ska gå in på spraydate och starta en profil som heter ullabella.. Jag ska alltså utge mig för att vara en kvinna på spraydate som kallar sig för ullabella.. ullabella kommer vara totalt dum i hela huvudet och ha en totalt värdelös kräkfärdigt skriven personlighet på sin profil..


Det enda som kommer vara bra på ullabella kommer vara hennes utseende.. Alltså kort sammanfattat.. En totalt underbar utsida med en totalt kräkfärdig insida..


Hur kommer nu ullabella tas emot av män.. Kommer män vara just män och gå på kvinnans tanke om att han enbart är ute efter att knulla.. Eller kommer någon man att säga ifrån och be ullabella dra åt helvete??


Fortsättning följer!!

Av Goodguy - 9 augusti 2008 12:18


Jag hörde mina grannar som knullade i går, det lustiga är att nu hör jag de igen. Jag är säker på att snubben i förhållandet daskar henne på rumpan.. Jaja inget fel med det, men va fan jag har ju inte ehh knullat själv på flera år så det känns ju jävligt orättvist eller :) ?? Det sjuka är att tankar som tänk om jorden nu helt appropå skulle gå under.. Då är det slutknullat för min del.. Aldrig mer!! Tänk om man spelade in porrfilm, då hade man fått valuta i livet hmmm.. Kanske inte e min grej iof, men men bara tanken..


Vad roligt det hade vart om människor hade haft siffror i pannan.. Killar hade haft en siffra för hur många juck de juckat i sitt liv... 4598J.. Och en annnan snubbe kommer med 6000000J... Det vore ngt hehe.. Tjejer skulle självklart få i meter.. Typ 80 000M .. Det hade vart hilarious.. Men va fan det lär ju inte hända.. Lite jobbigt om man som kille kom med 4J haha.. Elr 0J hade fan vart bättre än 4J :)

Sen i slutändan så hade det vart krav på att lägga in de uppgifterna om man skrev in sig på en dating sida.. Tillex spraydate!! leffe 19år 3,5J laila 35år 350m.. Så kollar man på långmilare och storjuckare.. Vad hade man valt?? Nahh jag vill fan ha en kortmilare idag elr hur hade man tänkt?? Hmm fast å andra sidan kanske det hade vart helt bängt det med.. Tänk om kortmilarna är helt asexuella?? Shit vad tråkigt.. !!


Slutsats.. Fuck kortmilarna :) (inte bokstavligt då)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards