Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av Goodguy - 16 augusti 2008 01:34

Hur är det egentligen med en rakad skalle? Ger det intrycket av att man kan vara farlig? Kan det ge intrycket av att man kan vara en kriminell person?

Vad tycker du?

 Vad tycker jag om saken?


 Passar det inom alla yrken? Varför skulle det inte passa inom alla yrken? Har vi människor en mall som vi gärna vill putta in folk i? Ju mer som passar i mallen ju mer vet vi vem någon är? Massor av frågor.. Jag har inga svar desvärre.. Mer än att jag ehh inte alls rakat mitt huvud idag.. Jag har heller inga tatueringar.. Ohh nej inte alls.. Undrar vad du tycker egentligen? Vad skulle just du tycka om du nu inte hade läst texten innan? Bara rent spontant? Lägg dessutom till en liten mängd tatueringar, gör det till eller från?? Okej vad tycker du just nu? Lägg sedan till en ansenllig mängd mer muskler än gemene man har.. Hur låter detta tilsammans?


Mmm bra fråga, jag har inga svar men det har säkert just du :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards