Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Goodguy - 12 augusti 2008 01:18


Det ville iaf jag när jag var liten. Det är lite pinsamt när jag kommer ihåg mig själv som liten kilt. En jul då vi blev utfrågade vid tavlan vad vi ville bli när vi blev stora. Jag var nöjd som en tjackpundare den 25 då socialbidraget kommer. Jaja jag vet väl för fan inte när en tjackpundare för sitt socialbidrag men.. Oops *S* inget illa menat mr elr ms tjackpundare.. All kärlek och kanyler från mig.. Ehh vitt pulver menar jag ;)


JA jo men visst annars är allt lysande :) Som jag sa, jag var skitnöjd och bara jäste av stolthet när läraren frågade mig vad jag ville bli.. Vad vill du bli när du blir stor? Jag ska bli miljonär sa jag med en nöjd röst. Säkert sa en tjej i klassen, det kan du inte bli. Kan jag visst sa jag med ett nöjt leende. Och intygade sedan resten av klassen med en självsäker röst. Då ska du du du och du få en fet bil av mig, men inte du till tjejen som kläckte den kommentaren. Så klart var jag jävligt populär den dagen.


Hmm hur blev det då.. MMM Jävligt bra fråga. Känns som jag börjar från noll hela tiden. men det är ganska ballt det med ehh intalar jag mig iaf :)


Jag har tre rykande trisslotter liggandes på bordet. Jag har 25 sköna spänn på varje lott.. Alltså en total av 3 nya lotter. De ska jag hämta i mon.. Då jeflar. Ska jag gå ut i tidningen och skryta jävligt mycket och bli en total asshole.. Tror jag ska torka mig med sedlar sen och nia alla jävlar jag ser. Kanske går in i en affär och sprätter sedlar i ansiktet på en expedit om jag känner för det. Kanske går in i en speciell affär här i stan och säger jaa du din lilla stjärtpojke. pappas pojke, du som är fucking duktigast i stan.


Kul att det går bra för dig och din skitaffär, kul att det går bra med pappas pengar. Men grejen är att jag har köpt hela huset här och grejen är att ditt kontrakt inte gäller längre. GREJEN är den att du får flytta. Grejen är den att du har tio minuter att flytta. Kronofogden står utanför här med några hyrda knektar från medeltiden. Fattar du vad de kommer göra med dig lilla appojke?? De kommer knyta en kringla av ditt anus och sockra och ge den till hundarna. Capich elr något fett ord :)


Där låt det nästan som om jag var allvarlig. Men det var jag inte.. Got ya muhahaha.......


Chill peeps!!!!



Av Goodguy - 12 augusti 2008 00:53


Ok alla bitterkakor jag slänger ur mig börjar staplas på hög, men det är inga problem.. Haaaaan e luuugn som de säger i Sökarna ;) Jaja få ihop det liksom :)


Men som sagt elr inte redan sagt men nu sa jag det så nu är det sagt :) Så här är det... Jag !! Alltså anonymast i stan. Har fått på hjärnan av en "kkompis" skojade ehh om kkompisen. Promise det är en polare. Till sak. Jag har funderat en del om jag nu köpt något eller så i en affär eller typ av Ronald Mcdonald eller fiskekungen elr vem fan det nu må vara.. Är det inte konstigt att när man tar emot en vara så frågar clownfia eller clownpelle i kassan så här. "Ni ska inte ha något annat" Vilka jävla "Ni" tänker jag då??


Det är ju fucking bara jag om jag är en person och då blir det ju du?? Eller vava?? Ok grejen är att detta går tillbaks i tiden. Och jag är tämligen säker på att överklassmänniskor kallade människor lite lägre ner på samhällsstegen om jag nu kan säga så. Men du fattar alltså :) Ok jag har skrivit "NI" i mina texter förut. Alltså att jag skriver typ indirekt till er/dig. Jag ska försöka ge fan i det. Ni är ju för fan ingen enhet utan en klunga av säkerligen sköna människor elr hur. Hoppas du och inte ni hänger med i klyket :)


Jo just det som sagt, ehh jag tror att det sitter hårdare inpräntat i de äldre. The old folks som kanske var lite mer precisa av sig när man kom till om man sa, du eller ni.. Jo just det, jag tycker ta mig fan det är personligare med du än ni..


Grejen är att ok jag har utbildat mig iaf några år så jag ehh är ju ganska smart nu höhö.. Så jag tänkte så här att de som niar endera är dumma eller överlägsna.. Jag gillar fortfarande inte att folk niar mig. Det känns så jävla opersonligt. Ok jag är inte personlig mot alla jävlar jag möter heller och jag har säkert niat någon jag med. Men det ska jag tänka på i fortsättningen. DONT NIA.. DO THE DUA !!


FOO Rizzle to the szhizzle!!

Av Goodguy - 12 augusti 2008 00:45


Jaah herrejaja.. Jag fortsatte skriva på boken Respekt, blev ett kapitel till idag.. Men va fasen jag kanske lägger ut ett kapitel när jag fått i hop några.. Är det någon som ber mig om det så shure liksom :) Jag vet fan inte hur man skriver en bok för fem öre, men jag tror jag ska ge ut 100 ex när den är klar så får jag se om den ehh säljer något *S*


Det känns som den kommer bli riktigt läskig alltså.. Ultravåld liksom, fast mycket psykiskt svettande naturligtvis. Jag ska bygga ultravåldet på spänning först och sen ska the shit hit the fan som de säger :)


Jag måste bli grym på att korrekturläsa lite först :) Men bokförlaget vet jag redan vilket det blir och jag vet att de kommer ge ut den.. Kaxigt sagt va :) SKit samma det är min blogg jag är helt totalanonym och kan säga vad som faller mig i smaken.. *cool smackande min* :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards