Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Goodguy - 17 augusti 2008 16:02


En kille som vill lära känna dig vill inte knulla dig i första hand. Glöm aldrig bort det. Tvärtemot så vill han faktiskt inte alls knulla dig. Han vill däremot veta saker om dig och han vill visa dig och sin omgivning vilken underbar tjej du är.


En kille som är intresserad av just dig, han skulle antagligen bjuda dig på middag endera ute eller hemma. För att ni ska kunna ha det mysigt och kunna prata och lära känna varandra bättre. Han skulle adlrig försöka få dig full under denna dejten och sedan försöka få ner dig i hans säng. Det skulle han aldrig, för att han vill troligtvis att när det väl händer så vet han om du och han kommer passa ihop och kunna ta vara på varandra så som man bör göra för bästa respekt och välmående åt båda håll.


Han bryr sig faktiskt ärligt inte om ni kommer ligga med varandra om 1 eller 6 veckor. Det skiter han fullständigt i. Han vet att du är speciell och att ni kommer ha väldigt mycket tid att ha sex i erat förhållande som han hellre, mycket hellre väntar på än att han bara ska få knulla dig nu rakt upp och ner. Ingen värdighet för någon egentligen. Mer än att det ger en signal om att.. Hey jag är ett skönt knull kom gärna tillbaka.. Nej för fasen, han vill att du ska vara speciell, han vill att du ska vilja att ni väntar lite. Han vill vara speciell han med. Människor söker alltid en motsvarighet till de själva är det inte så?  :)


Ok den här lektionen var hur enkel som helst. Kom ihåg det nästa gång du vill känna dig speciell. Du kommer troligtvis aldrig känna dig speciell om du tillåter någon att behandla dig på annat sätt heller. Tänk på det.


Du är värd mer!





Av Goodguy - 17 augusti 2008 15:28


Mjau mjau mjau voff voff voff!!  Yo peeps!! Shizzle with you nizzle and bizzle that snizzle.. Whaa fo Rizzle!!! (skittöntiga inlednings kommentarer)


När någon tar kontakt med mig på nätet så är det ofta jag får en allergi krypandes i kroppen, den sprider olust och får mig att vilja skriva fuck you and fuck you very much..


Ja jag vet det är lite överdrivet skrivet nu, jag är inte så hatisk som jag låter, men visst fan har du känt så här någon gång du med.. Det är jag säker på..  På nätet så får man vissa frågor eller kommentarer som känns så ytliga och de som skriver vet knappt vem du är och ni är definitivt inte vänner. Det enda du vet är att de möjligtvis vill knulla dig eller få ut något annat sunkigt av dig :) Här har du lite bra standardsvar att ge vid sådana tillfällen.



Allt väl annars?


Vad fan vill du ha för standardsvar på den frågan ??


Blir det något roligt till helgen??


 Ja vad fan tror du, jag ska behandla min herpes hela helgen och du??


Vem är du?


 Tja du din lilla råtta, jag är jultomten har jag inte berättat det tidigare kom över till nordpolen så ska du få en ren upp i röven med dig hem..


Ska du med på fest till helgen?


 Du jag hatar fest din lilla hycklare, och jag har insett att jag hatar dig med.


Tråkig du är då!!


  Tråkigt att du ligger på listan över min offer lista och kommer bli ritualmördad nästa fredag vid fullmåne.


Kan du inte skicka lite kort på dig själv?


 Jo absolut kan jag det, men jag har ett som du måste se först. Jag utför faktiskt lite förnedrande kiss sex med din mamma på det kortet.. Helt sjukt vilket sammanträffande. Är du lika kinky som mamsen?


Vad jobbar du med? 


Jag jobbar på skansen, du ska fatta vilka förmåner jag har. Fatta alla mighty fine chimpans asses alltså.. Fatta vad jag får ligga där.


Vad söt du är!


Du är säkert pissful utan smink och i stort sett lägger du på en jävla mask för att bli betraktad som söt.









Alltså det här är svar som du kan ge.. Jag själv har, eller skulle aldrig ge dom!! Men ibland skulle jag önska att jag gjort det :)

Av Goodguy - 17 augusti 2008 15:01

Jag såg en film förut, den berörde mig till tusen. Den gav mig inspiration till att berätta lite om mig själv.. Here goes!!


Jag heter Penn Nutsack, jag är 30 bast jag bodde i en 158 kvadrat lägenhet i en stad som heter Land. I Land bor det 210 000 människor. Dialekten är ganska svår att förstå sig på, vissa menar att man kan likna den vid en blandning mellan götelaborska och värmlänska.. Jag hade en gång en fru, men hon lämnade mig när jag fick sparken ifrån advokatbyrån jag arbetade åt. Det var 2 år sen nu. Allt går så fort, Mindy minx min dotter som jag aldrig fått se, sen jag fick en ny adress vill säga. Tack vare det där mordet min fru Laura Loo satte dit mig för.. Just nu sitter jag och skriver ifrån cell 418. Life reaks of piles with shit som min cellhomie brukar uttrycka det.


Jag bodde i Land och hade allt. Ett bra jobb, en underbar fru, en underbar dotter, en hyfsad lägenhet. Goda grannar som brukade komma över på middag, vi pratade drack gott vin och skrattade. Nu sitter det skrattet i halsen som en ond dröm, det enda jag ser framför mig nu är en tom sida. En ovisshet av en obeskrivlig längtan som aldrig kommer ta slut. Min fru och mitt barn försvann. Jag kommer aldrig bli samma man igen. Aldrig känna mig älskad igen, aldrig älska. Vem eller vad kommer jag att bli nu?


Det enda jag ser framför mig är den natten jag försvarade min familj, den natten allt förändrades. Jag gjorde allt för min familj. Min fru som jag skyddade, högg mig i ryggen. Varför? För att skydda sig själv naturligtvis, för att få skydda sitt rykte och anseende. Trots att jag gjorde allt. Jag gav det ultimata. Jag gav mitt liv för henne och för min lilla älskade dotter. Jag dödade mannen som försökte döda dom. Nu sitter jag här. Nu sitter jag i 418 och stirrar i spegeln och ser ett ansikte jag knappt längre känner igen. Ett par ögon som är kalla, kalla av is. När jag kommer ut om 4 år då kan jag börja ett nytt liv. Om jag nu kommer ut härifrån vill säga. Det viskas och tisslas och tasslas. Någon är ute efter mig härinne, en röst sa mig senast igår att jag lever på övertid. Men jag lever tydligen än. Ett vandrande skal, en spillra av en tidigare varm och sympatisk människa. Numera tom och det enda som återstår är hat.



Blablabla.. Cry me a river Penn Nutsack.. Damn maaaaan you crazy fool muhahaha.. Hoppas ingen köpte den storyn haha ;)



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards