Direktlänk till inlägg 10 augusti 2008

Ytlighet!!

Av Goodguy - 10 augusti 2008 19:19


Känner du att du lätt lallar efter och tänker som andra?? Håller du på att förvandlas till en ytlig jävel?? Testa dig själv!!



Du håller oftast med när någon snackar skit om någon du tycker bra om?

Ja   5p

Nej 1p




Någon har klippt en skitlöjlig kärringfrippa på din morsa och sedan haft mage att färga den så kallade frisyren som mest ser ut som en kortare hockeyfrilla från 80-talet i psykedeliska färger. Vad gör du när mamma med ett löjliigt leende säger -Vad tycks??


Talar om att den verkligen passar henne?                                      5p

Säger nahh kanske inte riktigt din stil men den kunde vart värre? 3p

Den var verkligen inte du, du har ingen peruk liggandes va?          1p





En överklassperson frågar dig om din familj.. Morsan städar och farsan sitter på kåken.. Säger du som det är?


Ja   1p

Nej 5p




Du ska på fest, det är en backslickande byfåne som skryter vilt och brett om sig själv.. Du känner att du bara vill kräkas på honom.. Hur länge stannar du och lyssnar på hans bullshit innan du ursäktar dig och går??


1 timme        5p

1 minut         3p

10 sekunder  1p




Din polare kallar din mamma för slampa konstant, på skoj! Vad gör du??


Skrattar med och tillägger, ja fy fan vilken slampa?                         5p

Fnissar lite och säger, ahh men din mamma är lika slampig hon?    3p

Säger irriterat, det där med mamma skämten kan vi lägga ner va? 1p





Du sitter i klassen på skolan och bakom dig sitter några pissnödiga typer som kommenterar en kille som är ganska tjock hela tiden, med små otrevliga kommentarer och fnissanden Vad gör du?


Kastar blött tuggat papper på tjockisen?                                                5p

Reser dig och och går därifrån gråtandes?                                               3p

Väser till de pissnödiga mobbarna. - Nu håller ni käften era pissmyror!! 1p





Din kille knullar din väninna och du kommer på dom. Vad gör du?


Frågar lite generat om de kan vara lite tystare?                  5p

Går därifrån och säger, jag kunde ju fått vara med iaf?       3p

Skriker rakt ut och rycker håret av din skrikande väninna? 1p


Räkna nu ut dina poäng av vad du svarat!!





1-7 poäng


Du är cool och fucking allt annat än ytlig!!





7-12 poäng


Du behöver jobba med dig själv, försök få ut minst en av två golfklubbor som du har uppstoppade i röven!!





12-20 poäng


Grattis du är en ytlig fuck!! Fortsätt gärna reflektera över om det är bra eller dåligt och kommer du inte fram till något så är det bästa att göra nu helt enkelt att gå med i en nynazistisk förening där du kan få utlopp för dina översittaregenskaper på riktigt!



Peace out!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Goodguy - 28 november 2010 23:16


   Världens slemmigaste man?!?   Jag kikade in här av en slump och till min förvåning är det folk som tydligen läser min blogg forftarande fast jag inte skrivit på ett år hmm hur går det ihop egentligen, och vilka är de som läser?!? Göbbgurr...

Av Goodguy - 29 oktober 2009 20:35


   Tiden står stilla och allt runtomkring verkar som en dimma. Varför blev det så här morfar, varför togs du ifrån oss. Vi som älskar dig såsom jag vet att du älskar oss. Jag förstår det inte, jag vill inte förstå. Du har inte fått leva...

Av Goodguy - 29 augusti 2009 01:54

  Har du känt på dina känslor någon gång?   Jag gör det just nu..   Mina ögon är suddiga och en varm dov känsla trycker lite lätt i dom, jag sluter dom och öppnar för att se om det är någon skillnad.. Nepps det var det inte, det enda jag la märke til...

Av Goodguy - 23 augusti 2009 22:49

  Det är mycket i hjärnan nu =)   Saker jag funderat lite på idag..   Grejen med min gamla blocket annons dök upp idag igen, det känns helt otroligt att det inte är en dröm utan faktisk verklighet.. Jag hade en annons ute för flera månader sen som j...

Av Goodguy - 23 augusti 2009 14:25

  Grannar alltså, vad i hela helvete har dom för problem haha =)   Det enda jag önskar är lite vackra kvinnor som är trevliga och ler åt mig.. Det är allt men neeeej det är ju för mycket begärt.. Okej jag har haft grannar som ler åt mig och visst dom...

Ovido - Quiz & Flashcards