Direktlänk till inlägg 12 augusti 2008

Vem vill bli miljonär?

Av Goodguy - 12 augusti 2008 01:18


Det ville iaf jag när jag var liten. Det är lite pinsamt när jag kommer ihåg mig själv som liten kilt. En jul då vi blev utfrågade vid tavlan vad vi ville bli när vi blev stora. Jag var nöjd som en tjackpundare den 25 då socialbidraget kommer. Jaja jag vet väl för fan inte när en tjackpundare för sitt socialbidrag men.. Oops *S* inget illa menat mr elr ms tjackpundare.. All kärlek och kanyler från mig.. Ehh vitt pulver menar jag ;)


JA jo men visst annars är allt lysande :) Som jag sa, jag var skitnöjd och bara jäste av stolthet när läraren frågade mig vad jag ville bli.. Vad vill du bli när du blir stor? Jag ska bli miljonär sa jag med en nöjd röst. Säkert sa en tjej i klassen, det kan du inte bli. Kan jag visst sa jag med ett nöjt leende. Och intygade sedan resten av klassen med en självsäker röst. Då ska du du du och du få en fet bil av mig, men inte du till tjejen som kläckte den kommentaren. Så klart var jag jävligt populär den dagen.


Hmm hur blev det då.. MMM Jävligt bra fråga. Känns som jag börjar från noll hela tiden. men det är ganska ballt det med ehh intalar jag mig iaf :)


Jag har tre rykande trisslotter liggandes på bordet. Jag har 25 sköna spänn på varje lott.. Alltså en total av 3 nya lotter. De ska jag hämta i mon.. Då jeflar. Ska jag gå ut i tidningen och skryta jävligt mycket och bli en total asshole.. Tror jag ska torka mig med sedlar sen och nia alla jävlar jag ser. Kanske går in i en affär och sprätter sedlar i ansiktet på en expedit om jag känner för det. Kanske går in i en speciell affär här i stan och säger jaa du din lilla stjärtpojke. pappas pojke, du som är fucking duktigast i stan.


Kul att det går bra för dig och din skitaffär, kul att det går bra med pappas pengar. Men grejen är att jag har köpt hela huset här och grejen är att ditt kontrakt inte gäller längre. GREJEN är den att du får flytta. Grejen är den att du har tio minuter att flytta. Kronofogden står utanför här med några hyrda knektar från medeltiden. Fattar du vad de kommer göra med dig lilla appojke?? De kommer knyta en kringla av ditt anus och sockra och ge den till hundarna. Capich elr något fett ord :)


Där låt det nästan som om jag var allvarlig. Men det var jag inte.. Got ya muhahaha.......


Chill peeps!!!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Goodguy - 28 november 2010 23:16


   Världens slemmigaste man?!?   Jag kikade in här av en slump och till min förvåning är det folk som tydligen läser min blogg forftarande fast jag inte skrivit på ett år hmm hur går det ihop egentligen, och vilka är de som läser?!? Göbbgurr...

Av Goodguy - 29 oktober 2009 20:35


   Tiden står stilla och allt runtomkring verkar som en dimma. Varför blev det så här morfar, varför togs du ifrån oss. Vi som älskar dig såsom jag vet att du älskar oss. Jag förstår det inte, jag vill inte förstå. Du har inte fått leva...

Av Goodguy - 29 augusti 2009 01:54

  Har du känt på dina känslor någon gång?   Jag gör det just nu..   Mina ögon är suddiga och en varm dov känsla trycker lite lätt i dom, jag sluter dom och öppnar för att se om det är någon skillnad.. Nepps det var det inte, det enda jag la märke til...

Av Goodguy - 23 augusti 2009 22:49

  Det är mycket i hjärnan nu =)   Saker jag funderat lite på idag..   Grejen med min gamla blocket annons dök upp idag igen, det känns helt otroligt att det inte är en dröm utan faktisk verklighet.. Jag hade en annons ute för flera månader sen som j...

Av Goodguy - 23 augusti 2009 14:25

  Grannar alltså, vad i hela helvete har dom för problem haha =)   Det enda jag önskar är lite vackra kvinnor som är trevliga och ler åt mig.. Det är allt men neeeej det är ju för mycket begärt.. Okej jag har haft grannar som ler åt mig och visst dom...

Ovido - Quiz & Flashcards