Direktlänk till inlägg 17 augusti 2008

Vill du slippa killar som bara vill knulla?

Av Goodguy - 17 augusti 2008 16:02


En kille som vill lära känna dig vill inte knulla dig i första hand. Glöm aldrig bort det. Tvärtemot så vill han faktiskt inte alls knulla dig. Han vill däremot veta saker om dig och han vill visa dig och sin omgivning vilken underbar tjej du är.


En kille som är intresserad av just dig, han skulle antagligen bjuda dig på middag endera ute eller hemma. För att ni ska kunna ha det mysigt och kunna prata och lära känna varandra bättre. Han skulle adlrig försöka få dig full under denna dejten och sedan försöka få ner dig i hans säng. Det skulle han aldrig, för att han vill troligtvis att när det väl händer så vet han om du och han kommer passa ihop och kunna ta vara på varandra så som man bör göra för bästa respekt och välmående åt båda håll.


Han bryr sig faktiskt ärligt inte om ni kommer ligga med varandra om 1 eller 6 veckor. Det skiter han fullständigt i. Han vet att du är speciell och att ni kommer ha väldigt mycket tid att ha sex i erat förhållande som han hellre, mycket hellre väntar på än att han bara ska få knulla dig nu rakt upp och ner. Ingen värdighet för någon egentligen. Mer än att det ger en signal om att.. Hey jag är ett skönt knull kom gärna tillbaka.. Nej för fasen, han vill att du ska vara speciell, han vill att du ska vilja att ni väntar lite. Han vill vara speciell han med. Människor söker alltid en motsvarighet till de själva är det inte så?  :)


Ok den här lektionen var hur enkel som helst. Kom ihåg det nästa gång du vill känna dig speciell. Du kommer troligtvis aldrig känna dig speciell om du tillåter någon att behandla dig på annat sätt heller. Tänk på det.


Du är värd mer!





 
 
Ingen bild

E

3 juli 2009 15:00

...finns det sådana killar? ;P *bitter*

De är tänkvärda de där sista raderna, man är ju värd det allra bästa!

 
Ingen bild

goodguy

4 juli 2009 03:03

Det gör ju det, men de behöver en hård kick i asset eller att tjejen ifråga som ska bjudas ut stuper rakt innanför dörren för att de ska vakna upp och göra slag i saken. Weird haha Men dom finns =)Bra killar går såklart rakt på sak också, om de kan och inget ligger i vägen för ändamålet i sig =)

Det är helt sant det du säger där, det är bara intuitionen och självkänslan som avgör resten =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Goodguy - 28 november 2010 23:16


   Världens slemmigaste man?!?   Jag kikade in här av en slump och till min förvåning är det folk som tydligen läser min blogg forftarande fast jag inte skrivit på ett år hmm hur går det ihop egentligen, och vilka är de som läser?!? Göbbgurr...

Av Goodguy - 29 oktober 2009 20:35


   Tiden står stilla och allt runtomkring verkar som en dimma. Varför blev det så här morfar, varför togs du ifrån oss. Vi som älskar dig såsom jag vet att du älskar oss. Jag förstår det inte, jag vill inte förstå. Du har inte fått leva...

Av Goodguy - 29 augusti 2009 01:54

  Har du känt på dina känslor någon gång?   Jag gör det just nu..   Mina ögon är suddiga och en varm dov känsla trycker lite lätt i dom, jag sluter dom och öppnar för att se om det är någon skillnad.. Nepps det var det inte, det enda jag la märke til...

Av Goodguy - 23 augusti 2009 22:49

  Det är mycket i hjärnan nu =)   Saker jag funderat lite på idag..   Grejen med min gamla blocket annons dök upp idag igen, det känns helt otroligt att det inte är en dröm utan faktisk verklighet.. Jag hade en annons ute för flera månader sen som j...

Av Goodguy - 23 augusti 2009 14:25

  Grannar alltså, vad i hela helvete har dom för problem haha =)   Det enda jag önskar är lite vackra kvinnor som är trevliga och ler åt mig.. Det är allt men neeeej det är ju för mycket begärt.. Okej jag har haft grannar som ler åt mig och visst dom...

Ovido - Quiz & Flashcards