Direktlänk till inlägg 22 augusti 2008

Sälj dig!!

Av Goodguy - 22 augusti 2008 16:38


Ja kanske inte bokstavligt talat nu :)


Men tänk så här.. En dag så kommer du underfund med att du ska sälja något eller du ska sälja in något åt så någon blir intresserad..


I mitt läge så ska jag bli av med en lägenhet då jag fått en annan.. Grejen är att det är en student lägenhet som bara universitetsstuderande får hyra. Den är ganska liten men fresh. Grejen är att vid terminsstarter så brukar de flesta vilja ha en lägenhet men hey hey konstigt nog så står det vissa lägenheter tomma i det huset jag bor.. Så jag vill gärna slippa dubbla hyror iaf.. Bla bla bla..


Iaf så var det en kille som vart intresserad av det datum jag vill bli av med den. Och han kom på besök idag.. Men vad i hela helvete är det för fel på människan ibland.. Dvs mig då idag :)


Jag öppnar med att säga.. Kom in i skolådan! Härinne kan du knappt vända dig om *skrockandes* Själv höll jag på att utveckla cellskräck när jag tog över denna lägenheten! Därför flyttar jag till en större lägenhet själv..


Han säger då.. Jo ja, jag har ju iof en hyfsat stor lägenhet nu iof.. Lite jobb och flytta iof.. MMM det är klart säger ja, det blir ju alltid jobb och hyran är ju inte direkt lysande billig heller.. Jag fortsätter som en lallande idiot.. Festar du mycket elr?? I så fall så har du kommit rätt!! Gillar du allsång förresten?? Mjaa säger han... Jag fortsätter, jo men då har du kommit rätt.. Nu i början av terminen så är det mycket fest här vetu, de står och skrålar på bakgården i lustiga dräkter.. Det är en jävla resonans från bakgården vet du, det blir förstärkt på något sätt!!


Hmm säger han.. Då kanske man skulle ha ett litet luftgevär då och skrattar.. Varav jag tillägger.. Mjaa hellre ett litet hagelgevär du kan använda dig av istället..


Jag fattar att han tyckte det var lite så där.. Jag säger nu.. Tjaa, rent spontant hur känner du nu?? Han säger.. Jo rent spontant så trivs jag ju rätt bra där jag bor, men jag får smälta detta lite så får vi se.. Jajamensan säger jag.. Ha det kalas!! Hejhej säger han..



Lysande försäljningsteknik..  Hmm jag ska slipa och totally redeem mig själv tills nästa som kommer och ska kika.. Ska skriva om det med så får vi se omdet blir någon skillnad i tycket för lyan :)


Cheerio peeps!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Goodguy - 28 november 2010 23:16


   Världens slemmigaste man?!?   Jag kikade in här av en slump och till min förvåning är det folk som tydligen läser min blogg forftarande fast jag inte skrivit på ett år hmm hur går det ihop egentligen, och vilka är de som läser?!? Göbbgurr...

Av Goodguy - 29 oktober 2009 20:35


   Tiden står stilla och allt runtomkring verkar som en dimma. Varför blev det så här morfar, varför togs du ifrån oss. Vi som älskar dig såsom jag vet att du älskar oss. Jag förstår det inte, jag vill inte förstå. Du har inte fått leva...

Av Goodguy - 29 augusti 2009 01:54

  Har du känt på dina känslor någon gång?   Jag gör det just nu..   Mina ögon är suddiga och en varm dov känsla trycker lite lätt i dom, jag sluter dom och öppnar för att se om det är någon skillnad.. Nepps det var det inte, det enda jag la märke til...

Av Goodguy - 23 augusti 2009 22:49

  Det är mycket i hjärnan nu =)   Saker jag funderat lite på idag..   Grejen med min gamla blocket annons dök upp idag igen, det känns helt otroligt att det inte är en dröm utan faktisk verklighet.. Jag hade en annons ute för flera månader sen som j...

Av Goodguy - 23 augusti 2009 14:25

  Grannar alltså, vad i hela helvete har dom för problem haha =)   Det enda jag önskar är lite vackra kvinnor som är trevliga och ler åt mig.. Det är allt men neeeej det är ju för mycket begärt.. Okej jag har haft grannar som ler åt mig och visst dom...

Ovido - Quiz & Flashcards