Direktlänk till inlägg 24 augusti 2008

Blogga är idiotiskt?

Av Goodguy - 24 augusti 2008 02:10


Ja just det det kan man ju verkligen fundera på :)


Har funderat på detta med folk som skriver om sina liv och känslor på en blogg.. Va i hilvite man är deu fraugan om haha... Försökte skriva på danska.. Jag tycker det är ganska coolt med danska.. Speciellt de där filmerna.. I Kina käkar de hundar och Män i gamla bilar elr va fasen den heter.. Han Mickelsen är med i några, ja just det.. Bleeder och så heter någon annan.. Känns som jag spontanskriver lite nu och hoppar hit och dit, men vem bryr sig om hundra år :)


Ok back on track igen..


Just det.. Bloggare alltså.. Vad e det för typer egentligen?? Bra fråga.. Först skrämde de mig lite. Sitta och kväka ur sig det ena och det andra om allt och inget.. Huj vad ego egentligen.. Massa bilder som dessa bloggare hade på sig själv.. Liksom, här är jag.. Titta på mig!! Hahah.. Ok sen om jag ens läst knappt ngn blogg elr inte, det var ju inte så noga :) 


Jag hade fasen knapp läst någon blogg tror jag.. Jo 2-3 stycken kankse.. Jag kom in på Linda Rosings blogg hehe.. Så klart, jag är ju ett svin.. Ehee ursäkta mig, jag menade naturligtvis man nu ;)  Määh just fucking nu :) Men jag stöp in på hennes sida av en slump.. Och läste en massa.. Tjaa shit vad ska man säga.. Först såg jag mig trött på henne på tv och hon var med här och där på olika omslag.. Urk kände jag, vilken bimbo.. Och ugh vilken fuckt up morsa på det.. Men men, ahh det finns kanske värre så jag kanske inte ska döma för hårt heller. Men nevva evva att jag skulle vilja ha henne som mamma till mina framtida barn iaf.. kommer ihåg när jag var på en nattklubb i Skövde, Linda var där på ngt pr uppdrag åt klubben.. Jag mötte henne i en trång gång, och vi fick klämma oss förbi varandra.. Hon kollade med en lite ödleaktig blick på mig och det kändes som hon lika gärna kunde slickat sig lite runt munnen medans hon la till ödleminen haha..  Uj vad elak jag är nu.. Hey hon kanske helt enkelt blev ehh illamående när hon såg mig och höll på att kräkas lite i munnen på sig själv när hon såg mig haha.. Jag kanske bara har ett stort ego som ehh trodde att det var som den första versionen.. Som alla andra assholes till män när de dricker.. Right haha :) Nahh fuck no *L* I know ;)


Jaja flyter iväg som vanligt.. Blir nog ett av de större inläggen.. Alltså inte Lindas nu då höhö *katching* = Skitkul standup skämt *idiotisk min*


Hmm vart var jag nu...


Jo..


Bloggare alltså.. De skrämde mig lite.. För allt kan vara skrämmande ibland elr hur :) Till och med en mjölkförpackning som inte är av den elr de tillverkare man känner igen.. Elr ahh ngt i den stilen ;)  Men iaf.. Det är skönt att skriva lite skit faktiskt.. Oavsett om ingen bryr sig.. Elr ngn kanske bara blir grymt uttråkad och tänker.. Jaja skaffa dig ett liv killen..  Mjo så kan man ju tänka om man känner sig hotad av vad jag skriver :) *världens minsta fiol spelar för dig i så fall* Vackert va?? hehe ;) Jag älskar er andra som artisterna alltid säger om sina fans.. Alltså om ngn nu vore ett fan av mig då haha.. Men vad fan är älskar egentligen?? Tjaa det ska jag ta upp i en annan tråd tror jag :)


Slutsats av detta nu då, om jag inte ska somna av mitt eget snack i natten :)


Bloggare skrämmer mig lite fortfarande... Jag själv som naturligtvis är av dubbelnatur och har ett för stort ego för att inse att det är dubbelmoral i mitt tänkande, fortsätter med min ehh egen blogg så klart haha.. Men va fan jag skiljer mig.. Jag är ju helt anonym ;) Inget ont om andra bloggar nu.. Tipsa mig om någon bra blogg och jag kanske kommer fatta hela grejen med att läsa och njuta av bloggar utan att ehh vara rädd för dem ;)



Sleep tight yall...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Goodguy - 28 november 2010 23:16


   Världens slemmigaste man?!?   Jag kikade in här av en slump och till min förvåning är det folk som tydligen läser min blogg forftarande fast jag inte skrivit på ett år hmm hur går det ihop egentligen, och vilka är de som läser?!? Göbbgurr...

Av Goodguy - 29 oktober 2009 20:35


   Tiden står stilla och allt runtomkring verkar som en dimma. Varför blev det så här morfar, varför togs du ifrån oss. Vi som älskar dig såsom jag vet att du älskar oss. Jag förstår det inte, jag vill inte förstå. Du har inte fått leva...

Av Goodguy - 29 augusti 2009 01:54

  Har du känt på dina känslor någon gång?   Jag gör det just nu..   Mina ögon är suddiga och en varm dov känsla trycker lite lätt i dom, jag sluter dom och öppnar för att se om det är någon skillnad.. Nepps det var det inte, det enda jag la märke til...

Av Goodguy - 23 augusti 2009 22:49

  Det är mycket i hjärnan nu =)   Saker jag funderat lite på idag..   Grejen med min gamla blocket annons dök upp idag igen, det känns helt otroligt att det inte är en dröm utan faktisk verklighet.. Jag hade en annons ute för flera månader sen som j...

Av Goodguy - 23 augusti 2009 14:25

  Grannar alltså, vad i hela helvete har dom för problem haha =)   Det enda jag önskar är lite vackra kvinnor som är trevliga och ler åt mig.. Det är allt men neeeej det är ju för mycket begärt.. Okej jag har haft grannar som ler åt mig och visst dom...

Ovido - Quiz & Flashcards