Direktlänk till inlägg 24 augusti 2008

Jucka i sömnen och andra konstigheter!

Av Goodguy - 24 augusti 2008 02:38


Alla har sina lustiga saker för sig i sömnen elr hur :) Elr kanske inte :)


Jag vet en kompis till mig, han hade en flickvän. En natt satt flickvännen på hans bröst och tog stryptag på honom *burr*  Han vaknade och frågade henne vad hon höll på med.. Hon sov och fattade inget av vad hon hade gjort när hon vaknade.. Skitskumt, elr rättare sagt creapy creapy.. Det gick en sjukdom i hennes familj som jag inte behöver uttala mig mer om. . Men det var psykiska problem iaf.. Det creapade out mig ännu lite mer iaf.. :)


Jo just det, jag själv har tydligen lustiga saker för mig i sömnen med.. Jag brukar ligga och dregla läckert mellan varven tydligen :) Alltså jag har vaknat i mitt eget dregel ibland.. Sällan iof, men ganska läckert.. Not haha :) En tjej sa att jag låg och juckade mot hennes rumpa i typ 10 minuter.. Hon trodde jag var vaken iof.. Och hon skrattade lite åt det dagen efter.. Hon kommenterade det och jag fattade nada.. Jag fick övertyga henne om att jag faktiskt sov, för det gjorde jag :) Hon sa att hon försökte sova bara för hon var så trött.. Jag sa naturligtvis.. "Varför sa du inte till mig att sluta då vännen"  Ehh ja bra fråga sa hon :) Hmm gamla sova räven tricket täkte jag haha.. Men va fasen så desperat lär jag väl fan inte vara så jag ligger och juckar på dig iaf sa jag... Uhh jag fattar inte, vissa tjejer verkar tycka att tjaa.. Han är kille, han ger sig snart haha... Shit vad jag hatar killar ibland..  Vad nu det har med saken att göra... Sen är killar jävligt goa med.. Känner faktiskt en hel del.. Sen finns det mycket tjejer som är helt blåsta med iof så det jämnar ut sig :)


Det finns faktiskt folk som gör värre saker i sömnen än vad jag pratat om.. En del kissar på sig till och med haha.. En kille som jag kände hade en kompis som var på fest hos han.. Den killen som var på fest, blev ganska full och kraschade i killens säng(han som hade festen) den killen jag kände.. Rörigt ;) ?? Nej då, du är säkert smartare än en barracuda och fattar alldeles fine :) På morronen så kom denna kille.. Ahh shit vi förenklar det.. Gästen och husbonden säger vi :)


Gästen kom lagom till frukost i husbondens shorts och t-shirt.. Underligt tänkte husbonden och sa inget.. Gästen tar en kopp kaffe och tackar för det. Innan han går utanför dörren så säger han. "Jävvla gött brännvin du hade" Och går sin väg.. När husbonden kommer till sängen gästen legat i så dryper det kiss ur sängkläder och självklart sängen :)


Hmm vad drar man då för slutsats av detta?? Gästen och husbonden kände varandra på en "festlig" nivå..  Gästen visste antagligen vad han gjort då han bytt kläder till och med.. Hmm hmmm.. Weiiird är ett enkelt gammalt uttryck och så var det väl inte mer med den saken ;)


Sleep tight igen :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Goodguy - 28 november 2010 23:16


   Världens slemmigaste man?!?   Jag kikade in här av en slump och till min förvåning är det folk som tydligen läser min blogg forftarande fast jag inte skrivit på ett år hmm hur går det ihop egentligen, och vilka är de som läser?!? Göbbgurr...

Av Goodguy - 29 oktober 2009 20:35


   Tiden står stilla och allt runtomkring verkar som en dimma. Varför blev det så här morfar, varför togs du ifrån oss. Vi som älskar dig såsom jag vet att du älskar oss. Jag förstår det inte, jag vill inte förstå. Du har inte fått leva...

Av Goodguy - 29 augusti 2009 01:54

  Har du känt på dina känslor någon gång?   Jag gör det just nu..   Mina ögon är suddiga och en varm dov känsla trycker lite lätt i dom, jag sluter dom och öppnar för att se om det är någon skillnad.. Nepps det var det inte, det enda jag la märke til...

Av Goodguy - 23 augusti 2009 22:49

  Det är mycket i hjärnan nu =)   Saker jag funderat lite på idag..   Grejen med min gamla blocket annons dök upp idag igen, det känns helt otroligt att det inte är en dröm utan faktisk verklighet.. Jag hade en annons ute för flera månader sen som j...

Av Goodguy - 23 augusti 2009 14:25

  Grannar alltså, vad i hela helvete har dom för problem haha =)   Det enda jag önskar är lite vackra kvinnor som är trevliga och ler åt mig.. Det är allt men neeeej det är ju för mycket begärt.. Okej jag har haft grannar som ler åt mig och visst dom...

Ovido - Quiz & Flashcards